Huusin tuossa huuto netistä Juicen sinkun Syksyn Sävel / Vaimoni on Frankenstain ja ihmetykseni oli suuri kun ensi kertaa sitä kuuntelin,nimittäin se on aivan erilainen kuin mitä oon ennemmin kuullu eli kitarasoolossa on vedetty se melodia tuplakitaroin.Mielestäni en ole sitä ennen noin kuullut,tosin sitä ei oo mulla koskaan ennen levyllä ollutkaa,eli en oo ikinä päässy rauhassa kuuntelemaan,mutta kyllähän se nyt Juicen kuoleman aikoihin usein soi ja se versio ei kyllä oo tuollainen ollu. Lisäksi se kappaleen soundimaailma on mielestäni muutenkin jotenkin erilainen,ehkäpä vähemmä kaiutettu ainakin se alun rumpuintro kuulostaa vaisummalta.Eihän tuota kappaletta kai ole millään lp-levylläkään,joten mikä versio se yleisimmin kuultu siis on ,tai toisinpäin,mikä versio mulla sitten on? |
Huusin tuossa huuto netistä Juicen sinkun Syksyn Sävel / Vaimoni on Frankenstain ja ihmetykseni oli suuri kun ensi kertaa sitä kuuntelin,nimittäin se on aivan erilainen kuin mitä oon ennemmin kuullu eli kitarasoolossa on vedetty se melodia tuplakitaroin.Mielestäni en ole sitä ennen noin kuullut,tosin sitä ei oo mulla koskaan ennen levyllä ollutkaa,eli en oo ikinä päässy rauhassa kuuntelemaan,mutta kyllähän se nyt Juicen kuoleman aikoihin usein soi ja se versio ei kyllä oo tuollainen ollu. Lisäksi se kappaleen soundimaailma on mielestäni muutenkin jotenkin erilainen,ehkäpä vähemmä kaiutettu ainakin se alun rumpuintro kuulostaa vaisummalta.Eihän tuota kappaletta kai ole millään lp-levylläkään,joten mikä versio se yleisimmin kuultu siis on ,tai toisinpäin,mikä versio mulla sitten on? Versio, jonka itse olen tottunut kuulemaan, löytyy ainakin Singlet 1974-76 -levyltä. Vertaa siihen. "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
Versio, jonka itse olen tottunut kuulemaan, löytyy ainakin Singlet 1974-76 -levyltä. Vertaa siihen. Jep, ostin aikanaan tuon singlekokoelman ja siinä on ikäänkuin kaksi kitarasooloa päällekkäin siinä Syksyn Sävelessä My name is Baron, Le Baron |