Aihe: M.Netin Biisirinki
1 2
PJS
17.02.2007 09:42:59 (muokattu 17.02.2007 10:47:25)

Nyt avasin sen puhumani biisinrinki huoneen

Eli ideana on sellainen, että tehdään yhdessä ja erikseen valmiiksi niitä omia pöytälaatikkosävellyksiä ja sitten virkistetään myös itse kunkin biisinkirjoituskynää tekemällä aika ajoin biisejä samasta aiheesta ja teemasta ja kun valmista on saatu niin annetaan toisillemme rakentavaa palautetta ja kritiikkiä. Idea on siis vähän sama kuin guitarnoise.comin Sunday Songwriters Clubissa.

Eli nyt jos olet innostunut A)netin yli äänittelystä b)sanoitusten tekemisestä pöytälaatikkoon c)säveltelystä pöytälaatikkoon d)yleisestä osallistumisesta moiseen m.net yhteistoimintaan

niin ei muuta kuin pikaviestiä allekirjoittaneelle tai Juho L:lle
"...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi Vali(s)tus
PJS
17.02.2007 10:47:07

Pysyvyyttä kaipailisin tälle ilmoitukselle
"...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi Vali(s)tus
oizo
17.02.2007 13:29:23
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä tällä palstalla on jo liikaakin noita pysyviä viestejä. Eiköhän asianomaiset eksy tähän huoneeseen muutenkin.
sattuuhan näitä
noir
18.02.2007 11:04:55
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä tällä palstalla on jo liikaakin noita pysyviä viestejä. Eiköhän asianomaiset eksy tähän huoneeseen muutenkin.

Ei millään pahalla, mutta tuolla sivun alareunassa oli joulukuussa hetken aikaa sellainen kokeilu, että pystyy ikään kuin sivu kerrallaan katsomaan myös niitä vanhempiakin viestejä.
mold makea mold
Mystisesti hintahtavat romantikot, jäsen #1
PJS
18.02.2007 13:22:15

Liittykää nyt ihmeessä mukaan tähän biisinrinkiin. eikö m.netin 50 000 musiikintekijästä/ystävästä todella löydy kuin kourallinen ihmisiä jotka kirjoittelevat biisejä pöytälaatikkoon ja kenties haluaisivat joskus kehittää taitojaan ja taideteoksiaan muiden avustuksella?

Kynnystä mukanaoloon ei todellakaan ole, vaikka olisit aloittanut biisinkirjoittamisurasi eilen olet silti tervetullut mukaan, ja varsinkin silloin sinun myös kannattaa lähteä mukaan. kenties voit vaikka saada hyviä pointteja kokeneemmilta, ja antaa myös tuoretta näkökulmaa niille urautuneille vanhoille pöytälaatikkoartisteille.
Jag
18.02.2007 14:22:09

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=24&t=143017

Käykääs lisäämässä toi biisirinki huone tonne
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
balzary
18.02.2007 15:19:02

Onko pääpaino biisien kehittelyssä, vai onko tarkoitus etsiä esim immeisiä soittamaan biisien bassoraidat tms?
-Cale
18.02.2007 15:20:08
Onko pääpaino biisien kehittelyssä, vai onko tarkoitus etsiä esim immeisiä soittamaan biisien bassoraidat tms?

Kumpaakin käsittääkseni.
Joees
18.02.2007 16:47:27
Mä voisin kyllä sinällään tulla mukaan. Mutta mä kun en voi nauhottaa yhtään mitään yhtään mihinkään.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
PJS
18.02.2007 17:41:39

Kumpaakin käsittääkseni.

Pääpaino on biisien kehittelyssä ja tekemisessä, mutta huone toimii myös kanavana hankkia apua siihen itse tekniseen toteutukseen.
Timo JM
18.02.2007 22:29:36

Pääpaino on biisien kehittelyssä ja tekemisessä, mutta huone toimii myös kanavana hankkia apua siihen itse tekniseen toteutukseen.

Meiltä löytyisi varmasti tilaa yhdelle mukavalle (35-45 vuotiaalle) pianon/synan hallitsevalle kaverille. Bändi toimii jo nyt virtuaalipohjalta. Uuden kokoonpanon ensituotoksen voi käydä tsekkaamassa täältä:

http://www.mikseri.net/divari

Lähestyä voi pikaviestillä.
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
JE
19.02.2007 13:07:02
Saako huoneessa myös kehitellä yhdessä Guitar Pro-juttuja..Itsellä ei ole mahdollista studioäänittelyyn, mutta säveltäminen tapahtuu pääosin gp:llä. Olisi hieno saada yhteisiä sävellyksiä tehtyä tällä tavalla.
-Cale
19.02.2007 13:09:15
Saako huoneessa myös kehitellä yhdessä Guitar Pro-juttuja..Itsellä ei ole mahdollista studioäänittelyyn, mutta säveltäminen tapahtuu pääosin gp:llä. Olisi hieno saada yhteisiä sävellyksiä tehtyä tällä tavalla.

Kyllä ainakin mun puolesta. Ite oon kans ajatellut että Guitar Pron avulla saisi nopeasti lähetettyä ideat eteenpäin.
PJS
19.02.2007 16:45:55

Se on yksi oivallinen tapa millä niitä yhteisiä biisejä jaetaan ja kehitetään.
Flow
19.02.2007 17:03:40
Minulle saa laittaa kutsua. Vaikuttaa mielenkiintoiselta...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Super-Jari
19.02.2007 17:10:40
Haluan and.
passe
19.02.2007 18:40:24
Hieno idea! I`m in.
Sometimes more is more
NHR
19.02.2007 19:13:32

Mä voisin kyllä sinällään tulla mukaan. Mutta mä kun en voi nauhottaa yhtään mitään yhtään mihinkään.

Sama vika rahikaisella...
The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin
Diablero
19.02.2007 19:53:13
Messissä ollaan jos kelpaa. Pystyn nauhottelemaan kitaroita, bassoja ja voin ohjelmoida jotain synapörinää esim. Rumpujakin voin tehdä koneella suht hyvin
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
NHR
19.02.2007 20:59:09

Messissä ollaan jos kelpaa. Pystyn nauhottelemaan kitaroita, bassoja ja voin ohjelmoida jotain synapörinää esim. Rumpujakin voin tehdä koneella suht hyvin

Niin joo, kaikki tommonen koneräpellys onnistuis kyllä varmaan multakin, mut mitään "oikeita soittimia" en saa kotona ääniteltyä. Biisejä olis varmaan vaikka kuinka, et jos joku haluais niihin vaikka niitä kitaroita ja bassoja ja lauluja äänitellä, niin voishan sitä tosiaan kokeilla. Ois tämmösessä projektissa kumminki tosi kiva mukana olla, tavalla tai toisella...
The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)