Mr.Rych 01.04.2007 17:34:00 | |
---|
Onko kellään tarkempaa tietoa kyseisen tapahtuman luonteesta, tarkemmin sanoen bändiosiosta? Meitä pyydettiin tuonne soittamaan ja tuumailtiin että onko sinne mitään järkeä lähteä vetämään mölyä mikäli siellä on paikalla etupäässä eläkeläisia tms. Nyt joku sanoo, että miksette kysy järjestäjiltä, mutta tuskin ne sanoisivat, että älkää nyt helvetissä tulko tänne soittamaan vaikka se olisikin kannattavin vaihtoehto. Tum podex carmen extulit horridulum |
Joees 01.04.2007 18:33:51 | |
---|
Onko kellään tarkempaa tietoa kyseisen tapahtuman luonteesta, tarkemmin sanoen bändiosiosta? Meitä pyydettiin tuonne soittamaan ja tuumailtiin että onko sinne mitään järkeä lähteä vetämään mölyä mikäli siellä on paikalla etupäässä eläkeläisia tms. Nyt joku sanoo, että miksette kysy järjestäjiltä, mutta tuskin ne sanoisivat, että älkää nyt helvetissä tulko tänne soittamaan vaikka se olisikin kannattavin vaihtoehto. Keikka ku keikka. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
tuplabasari 02.04.2007 21:57:57 | |
---|
meiän bändi menee ainaki vetää iha hevii sinne. Mukaa vaa. Hot jazz to cool blues. |
Wahi 02.04.2007 23:28:00 | |
---|
Keikka ku keikka. Jep, kyllä varmaan bändin kanssa mentäis jos olis keikka tarjolla. Mutta jos teillä on valinnan varaa, niin it's up to you. Rölölöö! |
Joees 02.04.2007 23:38:17 | |
---|
Jep, kyllä varmaan bändin kanssa mentäis jos olis keikka tarjolla. Mutta jos teillä on valinnan varaa, niin it's up to you. Juu, näin minäkin tekisin. Ja tehdäänkin, ei tosin tuonne. :-P Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |