Moi! Oliskohan kenelläkään antaa mitään neuvoja, kun olen ajatellut jos olisin lähtenyt kouluttamaan itseeni? Eli mikähän mahtaisi olla se oikea musiikki-oppilaitos tällaiselle klassista kitaraa soittelevalle jampalle? Siksi mä tätä lähinnä kysyn, koska mulla ei ole muuta koulutusta kuin peruskoulu, ja ikääkin on jo 25. :l E: Niin joo, oletaan että olisi 3/3 tutkinto suoritettuna sekä soittimesta että teoriasta. Ajattelin jos kävisin ne jossain tenttimässä. Kylmä kahvi kaunistaa.
..Mutta vatsa ei kestä niin paljoa kuin naama vaatisi.. |
Kotkan konservatorio - google Ekami. Vaikka hakuaika on periaatteessa päättynyt, pääsee kokeisiin vaikka pistäis ensiviikon alkupuolella nauhat ja paperit postiin - varma tieto. Ainoastaan Poriin haluttiin virallista 3/3 todistusta, muihin pääsi ainakin koesoittoon ilmankin. Riittää että osaat - ja soitto on aina tärkein. Itse pääsin opiskelemaan konsalle vaikken ole päivääkään muodollista opisto-opiskelua tms. yksityissoitto- tunteja lukuunottamatta käynyt. Opiskelin itse teoriat sun muut - ei ole hankalaa - eikä nuo tuolla opistoissa tunnu mitään oppivan. P.s. Basisteja tarvittais ;) EDIT: no pentele. tere - olitkin klassisen puolen kavereita. Pitäis joskus lukea viestit loppuun asti. www.funkybeaver.net |