SGitar 30.03.2006 21:29:17 | |
---|
Onko teillä muilla kokemusta tästä firmasta? Itse tilasin sieltä Ramonesin Video Box dvd:n jota ei ole vielä tullut ja aikaa on tilauksesta jo suunnilleen kuukausi. Olen lukenut että sieltä ei tilaamia tavaroita saisi. Itse laitoin mailia jollekkin firman myyjälle joka sanoi dvd:n pian tulevan, ja kaiken lisäksi tämä jolta kysyin ei edes osaanut kirjottaa oikein. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
Hornanturska 30.03.2006 21:45:24 (muokattu 30.03.2006 21:45:44) | |
---|
ja kaiken lisäksi tämä jolta kysyin ei edes osaanut kirjottaa oikein. Sokean miehen kymmensormi järjestelmässä voi olla puutteita :) Ikinä en ole itse mitään Ukilta tilannut mutta sellaisen kuvan olen saanut, että tavara toimitetaan miten sattuu jos nyt edes ylipäätään toimitetaan. Yhtään positiivista kommenttia kyseisestä puljusta en ole kuullut. Voin toki olla väärässä mutta kuulemani perusteella tulee multa "no support" linja. |
Toveri 30.03.2006 22:09:44 | |
---|
Allekirjoituksessani on lainaus eräästä viestistä, joka oli lähetetty kyseisestä liikkeestä. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
jussiohman 30.03.2006 22:32:13 | |
---|
Ei ole ensimmäinen kerta kun täällä kerrotaan huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Tietääpähän olla asioimatta. sikanaamalla on tosi litteä vatsa |
saturnzreturn 30.03.2006 23:00:25 | |
---|
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. hoo, morjensta pöytään! 'matkalla on. odotellaan tavaraa saapuvaksi saksa-hollanin tukusta' noin minä sen ymmärtäisin. muuten ihan järkevän kuuloinen, mutta tuo saksa on ylimääräinen. minäkin kyselin kerran tuolta siitä rahojen lähettelystä kirjekuoressa, vastaukseksi sain niin huonoa suomea, etten saanut viestistä oikeen mitään tolkkua. en viittinyt lähtee niillä ohjeilla tilaamaan mitään. my wallet's fat and so is my head |
Jormaz 30.03.2006 23:52:54 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jarkko G. 31.03.2006 09:54:45 | |
---|
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Ari-77 31.03.2006 10:11:32 | |
---|
Mutta käykääpäs liikkeessä ihan niinku livenä. Mielenkiintoista ja avartavaa. Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
Exhausted 31.03.2006 11:13:26 | |
---|
Tilasin tammikuussa kaksi levyä ja maksoin ennakkoon. Kun levyjä ei ollut kuulunut kahteen kuukauteen, laitoin mailia ja sieltä vastattiin kirjoitusvirheineen että toinen levy lähetetään nyt ja toinen on tilattu. Tästä on nyt pari viikkoa aikaa ja toista levyä ei ole vielä kuulunut, ehkä on toisen muistutusmailin aika... Tosi halvalla sain kyllä. |
carnation 31.03.2006 11:25:41 (muokattu 31.03.2006 11:25:56) | |
---|
En ole itse koskaan uskaltautunut tilamaan tuolta mitään, johtuen hyvin pitkälti näistä kuulemistani jutuista. Käsittämätöntä toimintaa, ihme että koko putiikki on vielä toiminnassa. Olkoot kuinka sokea tai vammainen tahansa, ei se ole hyväksyttävä selitys tällaiselle perseilylle. |
MrHands 31.03.2006 13:15:06 | |
---|
Tosi halvalla sain kyllä. Multa saat halvemmalla... mitä laitetaan? |
SGitar 31.03.2006 14:26:33 (muokattu 31.03.2006 14:27:51) | |
---|
Joo jos ukko on sokea niin sitten ne virheet ymmärrän kirjotuksessa :) Mutta ei tommosta liiketää kyllä enää pystyssä saisi olla. Olen kuullut myös huonoja juttuja tästä liikkestä muuallakin eli kyllä on varmasti viimeinen kerta kun tuolta tilaan. Kun kysyin mitä tuo dvd sisältää ni vastauksena tuli jotain erittäin vaikeasti ymmärrettävää tekstiä ja vielä luki että kerro kavereillesikin dvd:n sisällöstä. Ei hyvin mene. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
askomiko 31.03.2006 14:28:14 | |
---|
Tilauksista äijä ottaa rahat eikä levyä koskaan tule. Kahdelle kaverille kävi näin, onnistunutta kauppaa en tiedä. Kova kate ainakin on tuossa toiminnassa. Tahdon bändiisi soittamaan.
"Mutta 99% varmuudella sanoisin että se kiinalainen kopioäimä tms. soveltuu ainoastaan kuikkaan tähdättäväksi manuaaliprojektiiliksi" |
Velli 31.03.2006 14:35:18 | |
---|
Joskus tilasin harvinaisemman LP-levyn ja toimitusaika venähti yli kuukauteen, joka on toisaalta ihan ymmärrettävää. Toisella kerralla tilasin rumpukapuloita, jotka maksoin etukäteen. Odottelin kapuloita saapuvaksi yli 3kk kuitenkaan koskaan niitä saamatta. Lähettelin liikkeeseen useita meilejä, joihin en saanut vastausta. Tein asiasta rikosilmoituksen, jonka jälkeen sain rahani takaisin. Kyseessä oli ollut vilpitön erehdys enkä jäänyt Ukin musiikille kaunaa kantamaan, mutta toiminta kyseisen liikkeen kanssa on niin hankalaa että en enää tule sieltä mitään tilaamaan. Sympatiat kaverille siitä, että jaksaa sokeudestaan huolimatta yrittää, mutta voisi se sinne jonkun apulaisen palkata. Bisnes alkaisi varmasti luistaa paremmin. |
The Duke 31.03.2006 14:39:44 | |
---|
Huijari. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Jokunen 31.03.2006 15:07:02 | |
---|
Sympatiat kaverille siitä, että jaksaa sokeudestaan huolimatta yrittää, mutta voisi se sinne jonkun apulaisen palkata. Bisnes alkaisi varmasti luistaa paremmin. Miulta ei heru sympatiaa tuollaisesta "kusettamisesta". Kas kun ei ole taksiyrittäjä tai kirurgi. Totta kai on hyvä, jos yrittää elää normaalia elämää omasta vajavaisuudesta huolimatta, mutta tuollainen toiminta ei ole mistään kotoisin. Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
Velli 31.03.2006 15:15:21 | |
---|
Miulta ei heru sympatiaa tuollaisesta "kusettamisesta". Kas kun ei ole taksiyrittäjä tai kirurgi. Totta kai on hyvä, jos yrittää elää normaalia elämää omasta vajavaisuudesta huolimatta, mutta tuollainen toiminta ei ole mistään kotoisin. Luulen että kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta sokeudesta. En usko että kaveri tahallaan jättää lähettämättä tavaroita. |
Jokunen 31.03.2006 15:28:14 | |
---|
Luulen että kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta sokeudesta. En usko että kaveri tahallaan jättää lähettämättä tavaroita. En sitä tarkoittanutkaan, että äijä viilaa tahallaan linssiin. Suutari pysyköön lestissään, eli tekisi sitten sellaista työtä, mitä oikeasti pystyy tekemään. Tuollainen ala, jossa asiakaspalvelu on erityisen tärkeää, ei näköjään sovi tuolle miehelle. Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
Ari-77 31.03.2006 15:39:16 (muokattu 31.03.2006 15:40:15) | |
---|
En sitä tarkoittanutkaan, että äijä viilaa tahallaan linssiin. Suutari pysyköön lestissään, eli tekisi sitten sellaista työtä, mitä oikeasti pystyy tekemään. Tuollainen ala, jossa asiakaspalvelu on erityisen tärkeää, ei näköjään sovi tuolle miehelle. Osuvasti laitettu tuo" näköjään". Mutta hyvänen aika, kyllähän sokeallakin on oikeus yrittää hankkia elantonsa haluamallaan tavalla. Ei kai kaikkien ole pakko niitä luutia mennä väsäämään? Asiakkaat voivat sitten tehdä palvelun tasosta omat johtopäätöksensä ja toimia kukin hyväksi havaitsemallaan tavalla. Aika monet ihmiset tekevät työtä jota eivät kunnolla hallitse, mutta saavat silti pitää pestinsä. Esimerkiksi aika monet suomalaisista eturivin politiikoista eivät tunnu olevan tehtäviensä tasalla, mutta palkka ja eläkkeet ja kulukorvaukset ja kokouspalkkiot sen kun juoksee. Ja heidän käsissään on sentään kansakuntamme hyvinvointi ja tulevaisuus... Ja onhan kaverilla ainakin elokuvamaailmassa kolleega, eikä mikään vähäpätöinen. Ray Charles elokuvassa Blues Brothers. Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
The Duke 31.03.2006 15:58:13 | |
---|
Miten sokea tsekkaa levyjen kunnot? It's not another state of mind..It's another mind of state... |