l6mp6l6 27.04.2004 03:58:37 | |
---|
Löytyyköhän m-netistä kyseisen bändin ystäviä? Ihmetyttää, ettei tämä norjalainen bändi ole noussut ainakaan toistaiseksi suurempaan suosioon. Mielestäni todella hyviä biisejä ja loistava vokalisti. Levyistä Nightly disease iskee allekirjoittaneeseen kovimmin. Jos pitää vaikkapa Nick Cave & The Bad Seedsin tai The Doorsin tuotannosta, kannattaa käydä osoitteessa http://www.emi.no/madrugada/ ja tsekata Black Mambo -video. Is there anybody out there? |
Cathi777 23.12.2006 00:24:04 | |
---|
Löytyyköhän m-netistä kyseisen bändin ystäviä? Ihmetyttää, ettei tämä norjalainen bändi ole noussut ainakaan toistaiseksi suurempaan suosioon. Mielestäni todella hyviä biisejä ja loistava vokalisti. Levyistä Nightly disease iskee allekirjoittaneeseen kovimmin. Jos pitää vaikkapa Nick Cave & The Bad Seedsin tai The Doorsin tuotannosta, kannattaa käydä osoitteessa http://www.emi.no/madrugada/ ja tsekata Black Mambo -video. Nyt on pakko nostaa tämä, on niin mahtavan upea bändi, että en vastaavaan ole törmännyt pitkään aikaan. Kylmät väreet menee ihan koko ajan. Luulin, että Nick Cave on tällä alalla kuningas, mutta näin ei ole enää. Olen täysin myyty tämän rinnalla, aivan uskomatonta, että tällainen ei täällä noussut isompaan tietoisuuteen. Only pop music can break my heart... |
gorgonoidi 23.12.2006 00:36:27 | |
---|
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Pitää ottaa korvan taakse. |
the Gas Fuzz 28.12.2006 09:52:57 | |
---|
Yeah! Kyllähän Madrugadaa on haltuun otettu. Youtubelta tossa alkusyksystä löysin monta video pätkää. Kyllähän Bad Seeds vaikutteet paistaa läpi mut mitäs siintä. Loistava bändi. |
carnation 28.12.2006 12:11:07 | |
---|
Nyt on pakko nostaa tämä, on niin mahtavan upea bändi, että en vastaavaan ole törmännyt pitkään aikaan. Kylmät väreet menee ihan koko ajan. Luulin, että Nick Cave on tällä alalla kuningas, mutta näin ei ole enää. Olen täysin myyty tämän rinnalla, aivan uskomatonta, että tällainen ei täällä noussut isompaan tietoisuuteen. Heh heh, tulipa kovat hypetykset... täytyy varmaan kuunnella tarkemmin kun ehtii. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
mr_b 29.12.2006 15:26:07 | |
---|
Wow, aikas hyvää tavaraa ja ihan tuntematon nimi minullekin. Täytyy saada lisää! Summer in the city and winters in Miami |
Jokapaikanapina 29.12.2006 21:15:54 | |
---|
Kävin kattoo Youtubesta, harvinaisen hyvä noin tuntemattomaks bändiks, etin ehkä vähän lisää, ei kuitenkaa iskeny ainakaa noi pari piisiä jotka kuuntelin kauheen hyvin. |
porcupine 29.12.2006 23:53:48 | |
---|
Grit-levyltä löytyvä Majesty-slovari innoitti hankkimaan vinyylin, mutta muu levy kuulosti muistaaksin melko tyhjänpäiväiseltä säröveivaukselta. Pitääpä pyöräyttää tuo älppäri joku päivä ympäri ja katsastaa, josko silloinen mielikuva olikin väärä. Hyllyssä tosiaan pölyttymässä ollut toi levy parin ekan kuuntelun jälkeen. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
sus 30.12.2006 00:23:05 | |
---|
Voisinko minä pitää tästä yhtyeestä? Tämä oli siis avoin kysymys kaikille, saa vastata. sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
papitsu 30.12.2006 01:56:56 | |
---|
Voisinko minä pitää tästä yhtyeestä? Et voisi. Son ihan paska. Pyydän anteeksi epäasiallista kielenkäyttöäni. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Diablero 30.12.2006 23:19:33 | |
---|
Voisinko minä pitää tästä yhtyeestä? Tämä oli siis avoin kysymys kaikille, saa vastata. Ehkä? Mä ainakin tykästyin. Kiitokset ketjun aloittajalle Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
carnation 31.12.2006 13:27:49 | |
---|
Majesty oli ainakin todella hyvä kappale. Ei mulla muuta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Numbie 16.07.2007 21:10:49 | |
---|
http://www.emi.no/madrugada/ "13.07.07 Our dear friend, Robert Burås, died on July 12 2007. He was 31 years old. Robert dedicated his life to music. He was a vital part of Madrugada as a guitar player and songwriter for 12 years. This last year was spent working with his side project My Midnight Creeps, as well as recording a new album for Madrugada. Robert died at a time when he was at his most creative. His recorded work as well as live appearances in Norway and abroad comprise an everlasting contribution to the legacy of Norwegian rock. All who knew Robert and who worked with him will remember him as a genuinely warm and generous person who lived for music. We are many who love him. Today is a terrible day for all of us. Robert will always be a part of us, and he will always be deeply missed. Our thoughts now go to his closest family. We ask that Roberts family and friends will be given time to grieve Sivert and Frode Per, Arne and Steve" RIP |
gorgonoidi 16.07.2007 21:13:40 | |
---|
RIP sitten vaan tai jotain sellasta. Jonkun verran kerkesn kuunnella, mutten tutustunut tarpeeksi.. tai siis tottakai sitä vieläkin voi. |