Aihe: Levykauppa Äx (nettikauppa)
1 2
sticky fingers
16.07.2007 21:39:50
Millaisia kokemuksia muilla on tuosta lafkasta? Itse tilasin n. kk. sitten neljä levyä, joista kolme tuli heti, niinkuin pitikin. Tuota viimeistä ei juuri silloin varastossa ollut, joten joutuivat tilaamaan keski-euroopasta. Levyn oli määrä olla seuraavan viikon alussa (viimeistään) heillä, jonka jälkeen heti oli heidän tarkoitus tuo levy minulle lähettää. Nyt ei kuulu levyä, eikä vastauksia sähköposteihini, joissa tuota levyä olen kysellyt. Ei kai siinä muuta, mutta kun maksettu jo on, niin olisi tietenkin kiva saada koko vastinekin..

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Kikolaa
16.07.2007 21:47:28
Pari kertaa tilannut, aina toiminut. Kerran oli vähän myöhässä mutta muuten moitteeton.
jigsore
16.07.2007 22:17:29

Yksi parhaista. Mitä nyt muutaman kuukauden odottelin yhtä lättyä, joka olikin loppunut kotimaan tukusta. Olisin toki saanut rahat takaisin/muuta tilalle, mutta levyn halusin ja viimein se tulikin. Eipä siinä normiputiikissakaan mitään vikaa ole, hinnat vain on useassa tapauksessa kalliimmat kuin netissä.
Ebb: 01 02 03
Zigura
17.07.2007 17:09:33
Eipä siinä normiputiikissakaan mitään vikaa ole, hinnat vain on useassa tapauksessa kalliimmat kuin netissä.
Jos kiltisti pyytää niin kyllä ne myyvät ihan nettikaupan hinnoilla noissa oikean maailman kaupoissakin. Sitä paitsi, näissä Levykauppa Äxän konttoreissa on paljon levyjä, joita ei ole nettikaupassa. Riippuu tietysti minkä kaupungin Äxässä käy. Turun Äxää olen kaikille kehunut loistavan valikoiman, edullisien hintojen ja mukavan & asiantuntevan henkilökunnan perusteella. Nettikauppaa en ole pahemmin kokeillut, yhden leiman olen virtuaaliseen kanta-asiakaskorttiin kuitenkin saanut joululahjaksi :)
The soldiers with their cigarettes
And the pigs with their guns cannot stop
The lonesome ones and the desparate ones and the smart ones.
costanza
17.07.2007 17:41:46
LP-levyjä oon tilannu tuolta kanta-asiakaskorttiin viiden leiman verran. Amorphiksen Eclipseä piti venailla noin kuukausi kun se piti ulkomailta tilata, mutta muuten levyt on tullut heti seuraavana päivänä postiin, paitsi kerran.
MaD PiAnIsT
17.07.2007 17:47:41

Oon tilaillu pari kertaa ja hyvin on skulaillu. Veljellä oli joskus STS:n levyjen kanssa jotain viivettä, mutta ratkes ku pisti postia lafkaan. Hyvin on skulaillu.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
kouranka
17.07.2007 17:56:53

Loistava kauppa.. Tulee täältä tilattua kaikki levyt yleensä. Plussaa myös se leima-tsydeemi.
Nyt herkutellaa!
Antti Takalo
17.07.2007 19:33:16
Omien kokemuksien perusteella paras levykauppa niin virtuaalisesti kuin fyysisestikin(Oulu, Jyväskylä)
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2; Kadonneen Pröötin metsästäjä. Riutta
atimoc
17.07.2007 19:59:22

Kerran olen tilannut, ei ongelmia. Kaikki levyt tulivat kerralla ja nopeasti.
mathias
17.07.2007 20:19:43
Monta levyä olen Äxän nettikaupasta tilannut, ei minkäänlaisia ongelmia. Erityismaininta nopeista toimituksista.
Master of Disguise
17.07.2007 20:20:18
Olen tilannut varmaan 15 kertaa. Mukava valikoima niiltä löytyy levyjä, mutta jos niillä ei ole tilattuja levyjä varastassoa niitä saattaa välillä joutua odottamaan peräti lähemmäs puolta vuotta. Siinä pitäisi vähän parantaa, mutta kyllä ne sähköposteihin vastasivat silloinkin.
Strutsi
17.07.2007 21:07:25
Hyvä kauppa se on. Levyt tulee todella nopeasti jos vaan on varastossa. Pari kertaa on pitänyt tilata uusia kun on loppunut, mutta muuten varsin asiallinen liike. Leimat on kivoja.
Drown in the deep mire, with past desires
Mohla
17.07.2007 21:50:54

Omien kokemuksien perusteella paras levykauppa niin virtuaalisesti kuin fyysisestikin(Kuopio, Jyväskylä)

Levykauppa, josta lähtiessä on hyvällä tuulella vaikkei olisi edes ostanut mitään.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty

Housut.
Skige
17.07.2007 22:15:21
Äxähän lupaa, että jos levyä on varastossa ja tilaus tehdään ennen neljää, levyt ovat perillä jo seuraavana päivänä. Näinhän se ainakin omien kokemusten mukaan on ollutkin. Ja tuo leimasysteemi on tosiaan mukava, saisivat ottaa muutkin kaupat mallia.
sticky fingers
17.07.2007 22:27:51
Äxähän lupaa, että jos levyä on varastossa ja tilaus tehdään ennen neljää, levyt ovat perillä jo seuraavana päivänä. Näinhän se ainakin omien kokemusten mukaan on ollutkin. Ja tuo leimasysteemi on tosiaan mukava, saisivat ottaa muutkin kaupat mallia.

ite tein tilauksen sunnuntaina, joten maanantaina oli sitten käsittelyssä ja lupauksen mukaan tiistaina kolme neljästä lätystä kädessä. Yksi tosiaan puuttuu edelleen... Ellen väärin muista, niin tein tilauksen 17.6.

Kyllähän tuo levyjen tulo saa kestää, mikäli siihen on oikea syy, ja _se syy kerrotaan_. Minut on jätetty kyselyistäni huolimatta täysin vaille informaatiota siitä, mitä tilaukselleni kuuluu... Se ärsyttää.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
gorgonoidi
17.07.2007 23:05:14

Tilaan joka päivä viisi levyä ja aina yksi tulee perille seuraavana päivänä...
KillingMachine
18.07.2007 10:27:23 (muokattu 18.07.2007 10:27:53)
Levykauppa Äx on yksi suosikkilevykaupoistani. Harvoin on tullut mitään moittimisen aihetta. Kerran tilaukseni oli joutunut väärään kansioon, joten toimitusaika hieman venähti. Ja mullekin on pari kertaa niin käynyt että varastosta on levy loppunut, mutta kyllä ne loppujen lopuksi on aina tulleet perille. Joskus kun on tarpeeksi rahaa niin saattaa ihan hetken mielenjohteesta mennä tilaamaan X:stä jonkun levyn, josta ei välttämättä aiemmin ole paljon kuullutkaan. Johtunee hyvästä levyvalikoimasta. Tuolta löytyy melkein kaikki levyt jotka pitääkin.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
sarkjan
18.07.2007 11:58:07
Kyllä toimii ja on hyvä paikka! Aina on levyt tulleet ajallaan ja jos on poikkeustapauksia, niistä on ilmoiteltu ja tarjottu tilalle vaihtoehtoja.

Käytännösä ainut levykauppa, mistä yleensäkään tilailen CD:t ja musa DVD:t.

Suosittelen :)
elais
18.07.2007 17:41:01
Eipä täältäkään mitään moitteita ole tuonne tulossa, yhden kanta-asiakaskortin verran leimoja jo tullut ja hyvin toimii. Jos jostain alkaa levyä hankkimaan niin kyllä se on ekana Äksä ja sitten hintavertailua muihin kauppoihin. Hyvin toimii.
Tympee Huttunen
18.07.2007 19:20:20
Äx on kyllä perhanan hyvä liike. Hyvät valikoimat, mahdollisuus kuunnella levyjä, melko edulliset hinnat ja hyvä asiakaspalvelu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)