Aihe: Levyn tilaus ulkomailta
1
Musta Arkipyhä
26.08.2007 10:37:19
Eli pientä apua olisin vailla.Ajattelin tilata cduniverse.comista pari cd:tä.Onko tuossa jotain erityistä joka pitäisi tilattaessa muistaa?
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Torniojaws
26.08.2007 11:41:56 (muokattu 26.08.2007 11:43:33)

Jos tilaat tavaraa yhdessä paketissa yli 39 euron edestä, joudut todennäköisesti maksamaan myös tullia ja alvia. Jos tavarat tulevat eri paketeissa, ei tullia eikä alvia tule. Jos siis tilaat tuolta cduniversestä, joka on jenkeissä. EU:n sisällä tilattaessa ei ole mitään rajoituksia.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Musta Arkipyhä
26.08.2007 13:16:53
Jos tilaat tavaraa yli 39 euron edestä, joudut todennäköisesti maksamaan myös tullia ja alvia. Jos tavarat tulevat eri paketeissa, ei tullia eikä alvia tule. Jos siis tilaat tuolta cduniversestä, joka on jenkeissä. EU:n sisällä tilattaessa ei ole mitään rajoituksia.

Tämä varmaan postikuluineen? Tilauksen arvo olisi n.20 dollaria eli taitaa olla ok.

Mites tuo luotettavuus tuon firman suhteen? Onko ok?
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Torniojaws
26.08.2007 14:12:08 (muokattu 26.08.2007 14:12:36)

Tämä varmaan postikuluineen? Tilauksen arvo olisi n.20 dollaria eli taitaa olla ok.

Postikuluineen. Firmasta en osaa sanoa. Jos epäilyttää niin varmasti löytyy Amazonistakin. Britti-Amazonissa on nykyään hyvät hinnat varsinkin kun postikulut ovat vain 2,60 euroa per levy.
Terry Pantheras
26.08.2007 14:21:15
Itse olen tilaillut Amazonin kautta parilta myyjältä muutamia levyjä, eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut. Sieltä kun näkee kätevästi asiakaspalautteen perusteella toimivan "luotettavuusbarometrin" avulla myyjän rehtiyden...
Finnish men don't talk and kiss, they just put.
Torniojaws
26.08.2007 14:34:42 (muokattu 26.08.2007 14:36:40)

Itse olen Amazonista (US, UK ja DE) tilannut 55 kpl levyjä tänä vuonna :) Ongelmia on ollut vain viidessä tapauksessa. Kahdessa tavaraa ei enää ollut tukussa, kahdessa tapauksessa levy on kadonnut välille (korvaus tuli molemmista) ja kerran tuli väärä levy, josta sain itse maksun ja palautuskulut (2,3 euroa postitus jenkkeihin) takaisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)