Ahmir 02.09.2005 19:25:34 | |
---|
Milloinkahan tuo julkaistaan? Tietääkö joku tarkan päivämäärän? Itse olen kuullut vain että tänä syksynä. There were no screams. There was no time.
The mountain called Monkey had spoken. |
kede 02.09.2005 19:31:45 (muokattu 02.09.2005 19:32:04) | |
---|
28.9. Tosin jossain luki että tulis vasta ensi vuoden alussa. Go figure. |
Fuzzy Boner 02.09.2005 20:22:27 | |
---|
28.9. Tosin jossain luki että tulis vasta ensi vuoden alussa. Go figure. Oon kans jostain käsittänyt että ens vuoden alussa. Kova levy tuloilaan. Saapuilija |
Aimo 02.09.2005 21:44:50 | |
---|
Marzi itse sanoi, että luultavasti tammikuussa. Ne mitä olen kuullut, ovat olleet loistavia biisejä. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
kassper 02.09.2005 22:14:05 | |
---|
Vai soolo... Enpäs tiennytkään moisesta. Saattaa sitten ilmestyessään olla ihan tarkastamisen arvonen paketti. Odottelemaan siis. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Roitto 03.09.2005 11:04:05 | |
---|
Vai soolo... Enpäs tiennytkään moisesta. Saattaa sitten ilmestyessään olla ihan tarkastamisen arvonen paketti. Odottelemaan siis. Ei, kyllä nyt puhuttiin ihan Marzi Nymanista eikä Steve vaista. Sehän on tehny soolojuttuja jo vaikx kuin kauan Yo' momma so fat, Chuck Norris couldn't lift her. |
Fuzzy Boner 03.09.2005 11:30:01 | |
---|
Ei, kyllä nyt puhuttiin ihan Marzi Nymanista eikä Steve vaista. Sehän on tehny soolojuttuja jo vaikx kuin kauan Steve Vai... hoho Saapuilija |
Brian May jr. 03.09.2005 13:52:23 | |
---|
Marzi Nyman kitaroissa ja Anssi Nykänen rummuissa(eikö vain?). Ja kun ottaa vielä huomioon kuinka kova muusikko Marzi on niin eiköhän sieltä tiukkaa tavaraa tule. |
Fuzzy Boner 03.09.2005 14:13:27 | |
---|
Marzi Nyman kitaroissa ja Anssi Nykänen rummuissa(eikö vain?). Ja kun ottaa vielä huomioon kuinka kova muusikko Marzi on niin eiköhän sieltä tiukkaa tavaraa tule. Ja kuulemma yhessä biisissä on kolme kitaratrioa yhtäaikaa. Kitaristit: Marsi, Varre ja Raoul Björkenheim. Ja tietty 3 basistia + rumpalia. Saapuilija |
Brian May jr. 03.09.2005 14:16:52 | |
---|
Ja kuulemma yhessä biisissä on kolme kitaratrioa yhtäaikaa. Kitaristit: Marsi, Varre ja Raoul Björkenheim. Ja tietty 3 basistia + rumpalia. Jep, luin tästä soundissa kesäkuussa '04. Varre ei ole tuttu kitaristi, mutta Björkenheim ainakin on kova. |
Fuzzy Boner 03.09.2005 14:20:38 | |
---|
Jep, luin tästä soundissa kesäkuussa '04. Varre ei ole tuttu kitaristi, mutta Björkenheim ainakin on kova. En mäkään oo livenä Vartiasta nähny koskaan mut sen soololevyt on kivoja. Saapuilija |
Veikko 03.09.2005 16:16:12 | |
---|
En mäkään oo livenä Vartiasta nähny koskaan mut sen soololevyt on kivoja. Mää näin kerran kun Vartiainen esiintyi Husband-orkesterinsa kanssa. Rantanen ja Nykänen rytmiryhmässä. Oli aika messevää meininkiä. Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon. |
Kitarajeesus 03.09.2005 18:59:11 (muokattu 03.09.2005 19:00:26) | |
---|
No kysytäänpä tässä samalla myös tuosta Marsin, Nykäsen ja Harri Rantasen Soluhengitys-orkesterista, eli onko sen debyytin ilmestymisestä mitään tietoa? Marzin kanssa juttelin viimeksi pari kuukautta sitten,mutta perhana kun olin niin maistissa että unohdin kysyä tuosta levystä jota se oli lupaillut jo paljon aikaisemmin. Musiikki on elämä. |
Ahmir 03.09.2005 19:57:45 | |
---|
28.9. Tosin jossain luki että tulis vasta ensi vuoden alussa. Go figure. Nykänen sanoi kylläkin kesäkuun alussa, että syksyllä pitäisi tulla. Toivottasti tulee mahdollisimman pian.. There were no screams. There was no time.
The mountain called Monkey had spoken. |
MK73 05.09.2005 18:08:40 | |
---|
Nykäsen puheisiin en kovin luottaisi, mitä tulee edellä mainittujen levyjen julkaisuihin. Juttelin Anssin kanssa muutama vuosi sitten, silloin hän touhusi mukamas Loop Treatment -albumia, Arttu Takalon piti olla tuottajana ja sitä rataa. Vaan eipä ole vielä tullut vastaan. On tainnut kaatua omaan mahdottomuuteensa koko projekti. Nykänen on sellainen kaveri, että kun joku sille soittaa, ja pyytää keikalle tai sessioon, niin levytyssuunnitelmat muuttuvat välittömästi. Mutta odotellaan odotellaan... |
Ossi 05.09.2005 22:29:55 | |
---|
On tainnut kaatua omaan mahdottomuuteensa koko projekti. Tuntuu tosiaankin kestävän, sais tulla jo! Puoli- tai neljännesvalmiinakin ihan "kuulostavaa" musaa. Tais olla seassa jopa mun yhden lempparimusikantin, Jack Brucen biisi. Marzin levy ilmestyy kuulemma alkuvuodesta. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
stbeluga 17.09.2005 23:43:06 | |
---|
Missä tai miten te olette päässeet maistelemaan näitä paloja? Onko marzi vedellyt niitä jossain vai oletteko te "sisäpiiriä"? Tätä kiekko on odotettu niin pitkään, ettei muutama kuukausi enää tunnu miltään! Arnold Pinely |
Ossi 18.09.2005 00:47:49 (muokattu 18.09.2005 00:48:35) | |
---|
Missä tai miten te olette päässeet maistelemaan näitä paloja? Onko marzi vedellyt niitä jossain vai oletteko te "sisäpiiriä"? Heh... muista en tiedä, mutta itse olen ihan tavallinen tallaaja ja musadiggari. Satuin kuulemaan muutaman yhteensattuman seurauksena pari Loop Treatmentin raitaa ja samassa yhteydessä jollain, todennäköisesti "piiriin" kuuluvalla, oli tietoa Marzin levyn aikataulusta. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Ville81 18.09.2005 10:02:54 (muokattu 18.09.2005 10:13:46) | |
---|
En mäkään oo livenä Vartiasta nähny koskaan mut sen soololevyt on kivoja. Helsingin London Pubissa olen nähnyt herran pari kertaa. Soitteli covereja Hendrixistä suomalaisiin kansanlauluihin aika mielettömällä tyylitajulla. Ei tullut aika pitkäksi kuunnellessa. Edit: Ai niin, keikan jälkeen oli jamit ja herra tuli oman pöytäni luokse kevyessä laitamyötäsessä: "Hyvät bluessoolot vedit, tuu ens viikolla taas mukaan jameihin". Arvata saattaa, että seuraava viikko meni hymy korvissa. Kukaan noin kova kitaristi koskaan antanut palautetta. |
MK73 18.09.2005 10:30:25 | |
---|
Nii miekii olen ihan tavan diggari. Matskua olen kuullut sekä Loop Treatmentin että Marzi Nyman Bandin keikoilla. Lehdistöstä olen sitten lukenut noita levytysuutisia ja Nykästä jututin kerran Laukaan Lyömäsoitinfestivaaleilla. Arttu Takalo esimerkiksi kehui Soundi-lehdessä (8/2002) Loop Treatment-albumin olevan julkaisua vaille valmis. Anssi myös kertoi musiikin olevan jotakuinkin samaa, mitä esittivät aikoinaan (1995-97) keikoilla, mm. Ilkka Niemeläisen kappaleita uusina versioina. Marzista puolestaan luin jostain, että hänen oli ensin tarkoitus tehdä "pieni ja matalan profiilin levy", mutta sitten projekti alkoi kuulemma paisua ja viivästyä. Joten saapi nähdä mitä tulee... jos jollakin on enemmän tietoa niin kertokoon ihmeessä! |