Tilumiässs 24.11.2007 21:21:40 | |
---|
Kertokaas ny, olis kiire. Uskonnon takia, vai ku kävi Saksas intin? Tai jokin oikea syy? Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
Mika Antero 24.11.2007 21:41:36 | |
---|
Yhden teorian mukaan siksi kun eversti Parkerilla ei ollut passia/hän ei uskaltanut poistua USAsta koska pelkäsi ettei pääse sinne takaisin. Tai jotain. Älä usko, en minä oikeesti muista. |
baron 24.11.2007 21:46:01 | |
---|
Yhden teorian mukaan siksi kun eversti Parkerilla ei ollut passia/hän ei uskaltanut poistua USAsta koska pelkäsi ettei pääse sinne takaisin. Tai jotain. Älä usko, en minä oikeesti muista. Mä muistelen, että se olisi ollut alunperin hollantilainen, joka olisi tullut laittomasti USA:an eikä mikään everstikään eikä uskaltanut poistua USA:sta juuri kansalaisettomuuden/passittomuuden takia. Googlaamalla varmaan saisi varmuuden. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Mika Antero 24.11.2007 22:05:27 | |
---|
Mä muistelen, että se olisi ollut alunperin hollantilainen, joka olisi tullut laittomasti USA:an eikä mikään everstikään eikä uskaltanut poistua USA:sta juuri kansalaisettomuuden/passittomuuden takia. Joo, joku tuollainen laiton maahantulo siinä tais olla pohjalla. Ja eversti oli tosiaan ihan hänen itse itselleen keksimänsä titteli. |
Atomic Cafe 24.11.2007 22:31:50 | |
---|
Eversti Thomas Andrew "Tom" Parker, syntyjään Andreas Cornelius van Kuijk |
mr_b 25.11.2007 22:02:41 | |
---|
Softer, worse, slower, weaker. |
donpepe 26.11.2007 09:30:22 | |
---|
Tarjouksia kai oli ja Elvari itse oli kovin kiinnostunut tulemaan Eurooppaan, muutamassakin eri kirjassa on aiheesta turinaa mutta tyhjentävää vastausta ei löydy niistäkään. Joko Parkerilla ei ollu passia tai se ajatteli ensin vetää rahaa himaan niillä lässyelokuvilla tai sitten se odotti vielä rouheampaa tarjoista. Who knows. - I scream, you scream, we all scream for icescream - |
lindo 26.11.2007 22:36:38 | |
---|
He also worked as a dogcatcher ... Siinä vois olla meikälle hyvä homma :P Rok rok |
Ukko 27.11.2007 11:05:24 | |
---|
Tarjouksia kai oli ja Elvari itse oli kovin kiinnostunut tulemaan Eurooppaan, muutamassakin eri kirjassa on aiheesta turinaa mutta tyhjentävää vastausta ei löydy niistäkään. Joko Parkerilla ei ollu passia tai se ajatteli ensin vetää rahaa himaan niillä lässyelokuvilla tai sitten se odotti vielä rouheampaa tarjoista. Who knows. Joku promoottori tarjosi yhdestä Elviksen esiintymisestä 60-70 lukujen taitteessa Englannissa miljoonaa taalaa. Parker vastasi siihen että se on ihan hyvä raha henkilökunnalle mutta paljonko minä ja Elvis saadaan. |