Hot RedX 15.11.2007 16:49:51 | |
---|
|
Hot RedX 15.11.2007 16:52:58 | |
---|
|
TKT 15.11.2007 16:54:37 | |
---|
Jumaliste Kari Tapio ja Movetron! Varma voitto.. The human condition is inherit claustrophobia. |
Foe mounier 15.11.2007 16:55:12 | |
---|
No ei oo kauheen hyvät vaihtoehdot. Varmaan teräsbetonia äänestäisin kun hevillä viimeeksikin voitettiin. |
Pendulum 15.11.2007 16:56:48 | |
---|
Teräsbetoni tonne haistattamaan paskat koko Euroviisuille |
lavaamo 15.11.2007 16:58:33 | |
---|
Teräsbetoni tonne haistattamaan paskat koko Euroviisuille En kyllä usko että tuo "suomen Manowar" menestysi kisoissa... Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Hot RedX 15.11.2007 17:02:00 (muokattu 15.11.2007 17:04:24) | |
---|
"Vuoden 2008 Eurovision laulukilpailun ensimmäinen semifinaali lähetetään tiistaina 20. toukokuuta ja toinen semifinaali torstaina 22. toukokuuta. Muutokset semifinaalipäivämääriin ovat mahdollisia. Finaali käydään lauantaina 24. toukokuuta. " -Iltasanomat Kolmen päivän viisut... Lisäsin: "Aiemmasta poiketen kukin kutsuartisti esittää Suomen karsinnassa vain yhden kappaleen, ja artistit joutuvat pudotusuhan alle jo alkukarsintavaiheessa..." -Iltasanomat |
Pendulum 15.11.2007 17:05:44 | |
---|
En kyllä usko että tuo "suomen Manowar" menestysi kisoissa... Niinhän ne jotkut sano Lordistaki, ettei menestystä tule :D |
Joees 15.11.2007 17:10:08 | |
---|
Hanna Marsh on ihan jees. Tiedä sitte minkälainen veisu sillä tuolla on. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Lesko 15.11.2007 17:12:22 | |
---|
Teräsbetoni, Kari Tapio tai Kristian Meurman... mutta mistääs sitä tietää kuinka hyvä biisin esim. Cristal "nevöhöörd" Snow vetää! "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
poop 15.11.2007 18:16:00 | |
---|
Aika surkeat ehokkaat oli taas kerran. Jos jotain nuista äänestäisin niin varmaan Teräsbetonia vaikka seki on kyllä aika surkea... En lue historiaa - teen sitä! |
carnation 15.11.2007 18:22:42 | |
---|
Jumaliste Kari Tapio... Minkä hemmetin takia ne yrittää vuodesta toiseen tuupata euroviisuihin tällaista suomalaista harmaahapsista iskelmää? Ilmeisesti jotkut ovat sitten optimisteja. Ehkä jotkut Hanna Marsh, Kristian Meurman ja Teräsbetoni ovat ihan kohtuullisia nimiä tuolla listalla. Teräsbetoninkin pitäisi melkein laulaa englanniksi että hommasta tulisi mitään ja jos hevi ylipäänsäkään tepsii toista kertaa näissä kisoissa. No joo, eipä nyt periaatteessa kiinnosta vaikka toisaalta kiinnostaakin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
luopio 15.11.2007 18:33:55 | |
---|
Kuhan ei peräsbetoni menis. Aika mitäänsanomatonta kyllä muuten. Ehkäpä tuo Meurmani vaikka niin jatketaan Idols-linjalla. Kari Tapioo ei viitti lähettää kun se olis liiankin ylivoimanen. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
raita 15.11.2007 18:44:27 | |
---|
Kyllähän tuohon kisaan jonkinlaista glamouria tarttis. En lähtisi yrittämään esimerkiksi Kristian Meurmannilla. let us die young or let us live forever |
Jööhannes 15.11.2007 18:56:43 | |
---|
Teräsbetoninkin pitäisi melkein laulaa englanniksi että hommasta tulisi mitään ja jos hevi ylipäänsäkään tepsii toista kertaa näissä kisoissa. Minä toivoisin nimenomaan että seuraava Suomen euroviisuedustaja, kuka se nyt onkaan, vetäisi suomen kielellä. Kulttuurien kohtaamisestahan euroviisuissa on pohjimmiltaan kyse. Senkun Etelä-Euroopan kekkulit ajatelkoon että "mitäs siansaksaa tuo on", mutta olisipahan Suomella ainakin jotain omaa mukana. Aika tylsä veto olisi minun mielestä laittaa joku Teräsbetoni laulamaan englanniksi normaaleista euroviisu-aiheista. Tai lähinnä tämän Lordi-voiton jälkeen. Jotain muuta kuin heviä, kiitos.. |
Nuages 15.11.2007 19:07:15 (muokattu 15.11.2007 19:10:03) | |
---|
Teräsbetoni sopis mun mielestä Euroviisuihin ku nyrkki silmään ja aika vahvasti Suomen karsintojen voittajaksi veikkailen, erottuu joukosta kyllä selvästi. Toivottavasti piisi ja shöy on hyvä. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Joees 15.11.2007 19:13:26 | |
---|
Jos Teräsbetonista tulis suomen ehdokas, niin mulla ja varmasti monella muulla olis fiilikset jotta taasko. Vaihteeks jotain jossa ei oo särökitaroita nähtykään. Toivottavasti Hannalla olis hyvä biisi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Ostinaatio 15.11.2007 19:25:38 | |
---|
Hmh, mun mielestä Teräsbetoni olisi aika kehno valinta, sillä eihän toi hevi-homma nyt toistamalla tule herättämään mitään reaktiota. Koko homman jujuhan oli sen shokkiarvossa, nyt hevihässäköinti olisi vaan latteaa ja tylsää. Toisaalta mä itse kelasin, että Vuokko Hovatta voisi noista olla mielenkiintoisin. Ei sekään varmaan monen mielestä kauhean raflaavaa ole. Mutta jos se vaikka laulaisi suomeksi jotain nättiä, ja vähän suomen kielen luonnolliseen rytmittömyyteenkin perustuvaa melankoliaa, niin voisi siinä olla edes jotain hitusen virkistävää. Yleensä ongelmana suomella on, että ihmiset yrittää jotenkin haistella jotain "euroviisu-trendejä", mihin suomen pitäisi lähteä mukaan. Nähdäkseni Lordi oli juuri se kerta kun näistä muiden standardeista uskaltauduttiin jättäytyä pois. Samalla tavalla voisi tehdä nytkin, ja ihan samahan se on mikä sija sieltä tulee, mutta jos vähän olisi vaan rehellisempi maku tossa hommassa. Pakko kyl sanoa, että olisihan Tapsan Karissakin jotain tosi rehellistä. "In all times and places it is the task of politics to shed light upon and dispel prejudices, which is not to say its task is to train people to be unprejudiced or that those who work toward such enlightenment are themselves free of prejudice." -Arendt |
Toveri 15.11.2007 19:38:24 | |
---|
Minä toivoisin nimenomaan että seuraava Suomen euroviisuedustaja, kuka se nyt onkaan, vetäisi suomen kielellä. Kulttuurien kohtaamisestahan euroviisuissa on pohjimmiltaan kyse. Senkun Etelä-Euroopan kekkulit ajatelkoon että "mitäs siansaksaa tuo on", mutta olisipahan Suomella ainakin jotain omaa mukana. Tämäkin peli on jo menetetty, vaikka meillä piti olla etuoikeus. Menivät itse kekkulit vielä viemään meiltä ilon. Tässä audiovisuaalinen todistusaineisto. http://www.youtube.com/watch?v=2wx3vsWGT2I matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
MV 15.11.2007 19:44:47 | |
---|
Jippu tai Hanna Marsh. Muuten aika heikkoa. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |