Aihe: Manserock
1
Leikari
15.01.2008 09:09:45
Jyrki Lehtola kirjoitti muutama päivä sitten Iltalehden kolumnissaan kuvauksen manserokista:

Manserockiin tiivistyy tamperelaisen koko elämänkaari pikkutuhmuudesta itsesäälin kautta tekosyvällisyyteen. Manserock tarkoittaa yliarvostettuja, persoonallisuuden alkoholiongelmalla korvanneita pop-muusikoita, jotka maailman kuvaamisen sijasta keskittyvät lyriikoissaan kertomaan, että taas mää on krapulas, ja miks sää muija muuten allekirjoittaneen jätit, oisit nyt juanu meikäläisen kans aamusta iltaan ja kuunnellu, kuinka mää itteeni surkuttelen.

Aika osuvasti kiteytetty & selittää varsin hyvin sen havaintoni, että manserokkia kuunnellaan etupäässä Tampereelta koilliseen..
Lilli
15.01.2008 12:37:36
Jyrki Lehtola kirjoitti muutama päivä sitten Iltalehden kolumnissaan kuvauksen manserokista:

Aika osuvasti kiteytetty & selittää varsin hyvin sen havaintoni, että manserokkia kuunnellaan etupäässä Tampereelta koilliseen..

Ja paskat me täällä Northeast-Birkenbaumissa sen kummemmin manserokin sisään olla käännytty! Kyllä täällä musiikkipuolella menee läpi pääkaupunkiseudun maailmojasyleilevä yltiöiloluontoinen atmosfäärikin! Trallallaa ja hellurei.

Mutta Jyrki Lehtolan hauskasti manserokista esillenostama asenne lienee varsin yleinen tässä maassa ;-) Analysoipas vaikka kaikkien aikojen suosituimpia suomi-iskelmiä, monikos menee duurissa? 'Oli emännän pankkikortti mulla kerran kourassain...'

Ja toiseksi naurattaa (mollissa) monasti se, että asioiden perseelleen menoon on syynä - kuinka mystistä - jokin selittämätön kohtalo. Ei koskaan esimerkiksi yletön viinanjuonti, laiskuus tai oma uskottomuus puolisoa kohtaan.
"Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000
Leikari
15.01.2008 12:43:54
Analysoipas vaikka kaikkien aikojen suosituimpia suomi-iskelmiä, monikos menee duurissa? 'Oli emännän pankkikortti mulla kerran kourassain...'

Ja toiseksi naurattaa (mollissa) monasti se, että asioiden perseelleen menoon on syynä - kuinka mystistä - jokin selittämätön kohtalo. Ei koskaan esimerkiksi yletön viinanjuonti, laiskuus tai oma uskottomuus puolisoa kohtaan.

sinunhan se pitäisi olla Iltalehdessä kolumnistina Lehtolan sijaan
;-P
Lilli
15.01.2008 12:48:49
sinunhan se pitäisi olla Iltalehdessä kolumnistina Lehtolan sijaan
;-P

Tyydyn yleisön pyynnöstä julkaisemaan hengentuotteitani täällä M.netissä.
"Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)