Aihe: Antti Tuiskun maitoa!
1 2
oo-p
21.02.2008 18:10:55

Mitä tämä tarkoittaa?

Valion maitotölkkejä koristavat toukokuuhun saakka suositut suomalaisartistit ja bändit.

http://www.valio.fi/musamaidot

Inhoittavaa. ..Jopa Eppu Normaali on mukana menossa. Enkä minä halua nauttia maitoani purkista, jonka kyljessä heruttaa Samu Haber, Antti Tuisku tai Kaija Koo!

Jotakin rotia. ..Toivottavasti ingman saa maidon maistumaan.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
kingdom
21.02.2008 18:24:43
Onhan nuo ollut esillä jo monta kuukautta.
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
esprit de corps
21.02.2008 18:24:47
On sullakin pienet murheet.
Vähän niinku muumi.
oo-p
21.02.2008 18:34:09

On sullakin pienet murheet.

On kyllä, mutta niin on itse mieskin. Onko kukaan kuullut sitä biisiä?

onhan nuo ollut esillä jo monta kuukautta

On kyllä, mutta miksei kukaan ole puuttunut tähän?

...En ole saanut tämän vuoksi unta viikkoihin, oli pakko päästä purkautumaan
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Manuel Pyrhullo
21.02.2008 20:58:22
Minä lopetin Valion maidon ostamisen kun huomasin nuo purkit.
kouranka
21.02.2008 21:28:38

Juu. Ollaankin tässä Sturm Und Drangia tuijoteltu pari kuukautta aamupalalla.
Nyt herkutellaa!
SSilver
21.02.2008 21:36:37 (muokattu 21.02.2008 21:37:08)
NO HEI HEI HEI. Stop tykkänään tommoiset myrtsit ajatukset! Eikös se ole hyvä juttu, että kerrankin markkinoidaan fiksusti. Kukapa musiikinkuuntelija ei maitoa ostaisi, jos purkin kyljessä on kuva lemppariartistista. Sen kuvanhan voi sitten purkin tyhjennyttyä leikata irti ja vaikka teipata seinälle :) Niin mä ainakin teen. Ainoastaan Sunrise Avenue puuttuu kokoelmasta :):):):):):):)
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
Seba
22.02.2008 00:06:51

Ei kai siitä kenellekkään haittaa ole jo on bändejä maitotölkeissä? Eikös se joku hyväntekeväisyysjuttu ollut?

En tarkemmin tiedä kun en maitoa käytä..

Eniten huolestuttaa niiden puolesta kun ovat vaan toukokuuhun saakka suosittuja, että mites niiden kesän keikkojen sitten käy kun suosio romahtaa kesäkuussa?
ten
22.02.2008 00:08:39
Onhan nuo ollut esillä jo monta kuukautta.

En mää oo nähny ku sunrise avenueta ja vaasan teinitoivoja sturm und drangia noissa maitopurkeissa.:( oon kade!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
jussiohman
22.02.2008 18:26:47
GG Allin maitopurkkeihin.
älä turhaan ressaa, sie oot mikä oot!
-J.-
22.02.2008 19:28:15
Juu. Ollaankin tässä Sturm Und Drangia tuijoteltu pari kuukautta aamupalalla.

Ei siinä mitä, mutta kun joutuu ''hevimiehenä'' Antti Tuiskun kuvaa kattelemaan jos meinas maitoa juoda palasen päälle.... Nyt tosin ostankin maidon 1½ litran pöniköissä. Eppu Normaalia siis.....
C'est moi....
Joees
22.02.2008 19:43:36
On se vaikeeta.

Minen oo kiinnittänyt juur huomiota koko juttuun. Ja mullehan se on ihan sama kenen pärstä siinä kartongissa on, kunhan on vaan Valion maitoa. Hommatkaa oma pärstänne niihin tölkkeihin niin minähän ostan!
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
rrroope
23.02.2008 00:42:05
mäkin oon miettinyt mikä eteen, kun oon kuitenkin vannoutunut kevytmaidon kannattaja. yhtälailla vois juoda vettä kuin raqsvatonta maitoa, ja kahvin sekaan rasvaton on ihan ehdoton ei. kahvista tulee vain harmaata ja vielä pahempaa litkua. kevytmaito antaa kauniin ruskean värin. mutta toisaalta anttituisku maitopurkin kannessa. uhh.... ei voisi huonommin aamu alkaa kuin kaataa anttituiskua kahvin sekaan.

täytynee ostaa sitten eppu normaalia. joutuu juomaan enemmin maitoa mut ei voi mitään.

parempi olisi ollut jos valio olis laittanu kaikkiin maitopurkkeihin randomilla noita kuvia. silleen kustakin maitolajista olisi voinut valita itselleen sopivalla yhtyeellä varustetun maitopurkin.

ilmeisesti liian vaikeata sitten toteuttaa.
Seba
23.02.2008 02:16:02

Ainutta vaikeeata asiassa on se että jotkut teinixit ei voi juoda maitoa jos siinä on jonkun kuva josta ei julkisesti tykätä. Tuiskun joululevy löytyy kuitenkin tyynyn alta.
south_of_heaven
23.02.2008 02:53:06
Jep, en minäkään näe tässä mitään suurempaa ongelmaa. Jos purkissa lukisi esim. "Antti Tuiskun Maitoa", alkaisi jäädä Valiot ostamatta.
http://www.mikseri.net/artists/?id=62682
Anonymous-jazz
23.02.2008 03:01:51

Tää on puhdasta keinotekoisesti luotujen artistibrändien tuputtamista kansalle elintarvikkeiden kyljessä ja ei noita ihan ilmaiseksi luukuteta maitotölkkeihin.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Seba
23.02.2008 09:34:00

Tää on puhdasta keinotekoisesti luotujen artistibrändien tuputtamista kansalle elintarvikkeiden kyljessä

Ai niinku esimerkiksi Eput?
Roberto
23.02.2008 10:37:03

Tää on puhdasta keinotekoisesti luotujen artistibrändien tuputtamista kansalle elintarvikkeiden kyljessä ja ei noita ihan ilmaiseksi luukuteta maitotölkkeihin.

Kannattaa muistaa tässä kohdin että hyvinkin monien vanhan liiton jazz- ja blues-veivaajien elanto oli aikanaan kiinni erilaisten mainoskampanjoiden musiikin toimittamisesta. Samoin sitä omaa naamaa myytiin milloin minkäkin brylkreemin tai radioaseman logon oheen muutamasta dollarista. Ero tähän maitopurkki-hommaan ei lienen kovin suuri, paitsi periaatteellisella tasolla, joka onkin parasta polttoainetta inttervepissä piipittämiseen.
Avohaava
23.02.2008 11:39:29
Kaija Koon vielä ymmärtää mutta Antti Tuisku? Eput ilmeisesti piimäpurkissa. Olisivat ottaneet kunnon maailmanluokan tähden eli Dolly Partonin.
Sipe tunnustaa:"Sain Annalta kenkää kun en löytänyt ykköstä,rumpalina panostin kakkoseen.Harmittaa vain kun jäi liukkaankelin kurssi kesken."
Ziggy Bubba
23.02.2008 12:12:53

Jaa että on Tuiskun Ana mun mölötölkin kyljessä, antaa olla vaan. Maitotölkki ja Tuisku on pitkälti samaa sarjaa, ne sopivat hyvin yhteen: kertakäyttöistä, lentää roskiin pikaisesti oston jälkeen ja molemmat ovat valmiita myymään mitä vaan.

Milli Vanilli, Mamba tai Suurlähettiläät jyrää Tuiskun huonoudessa mitenpäin vaan, ei tajua näköjään Antti lopettaa.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)