ruuvimeisseli 15.02.2008 21:38:52 | |
---|
Olisi kiinnostavaa lukea mitä esimerkiksi vanhoista klassikkoalbumeista on kirjoitettu niiden ilmestymishetkellä. Jos jollain olisi tietoa mistä tälläisiä löytyisi, voisi pistää tänne. You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
Makkari 16.02.2008 16:05:06 | |
---|
Rolling Stone-lehden sivuilla on heidän vanhoja arvosteluitaan. |
Artist 16.02.2008 18:29:38 | |
---|
Guitar World lehden 15-vuotis juhlanumerossa on hieno artikkeli johon on koottu ko. lehden vanhoja levyarvioita, taisi olla 15-years of Metal Detector nimeltään tuo juttu. Siinä on mm. haukuttu Metallican eka levy (arvioijan mukaan bändi ei koskaan tule pääsemään mihinkään jne), ihan hauskaa luettavaa. "Because I'm worthless!" |
Jokapaikanapina 17.02.2008 14:10:08 | |
---|
Rolling Stone-lehden sivuilla on heidän vanhoja arvosteluitaan. Heitäkkö linkin? En nyt ite heti löydä |
Valokaari 17.02.2008 15:25:05 | |
---|
Löytyy ainakin netin ulkopuolelta, eli kirjastoista. Ainakin itse olen käynyt lueskelemassa Tampereen pääkirjaston musiikkiosastolta löytyviä vanhoja Soundin vuosikertoja. Tiesittekö muuten ettei Iron Maidenin Number of the Beast tule koskaan olemaan klassikkoalbumi? Rok rok. |
T-Man 5000 17.02.2008 17:23:25 | |
---|
The Dude abides. |
Juntunen 17.02.2008 20:01:28 | |
---|
|
Makkari 17.02.2008 22:04:05 | |
---|
Heitäkkö linkin? En nyt ite heti löydä www.rollingstone.com ja paat siihen searchiin bändin tai levyn nimi. Löytyy juttuja, joiden joukossa voi olla vanhojakin arvosteluja. |
weelie 18.02.2008 13:17:09 | |
---|
Rollingstone:sta on mieleen jäänyt Neil Youngin goldrushin levyn arvostelu. Aikanaan se levy lytättiin, ja sai tähtiä yhden. Sittemmin muistaakseni tuolla sivuilla yhä oli se samainen arvostelu, mutta tähtiä oliki viisi. http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8 |
Simo78 18.02.2008 13:49:16 | |
---|
"Jokin sortin progeahan tämä on, joka yhdistää osin klassista laulua ja eteerisiä elementtejä. Laulu pelaa hienosti, eikä soitossakaan moittimista ole, mutta se ovatko kappaleet omassa näppäryydessään ja atmosfääriydessään relevantteja onkin jo vaikeampi kysymys. Bändi kirjoittaa: "toivomme myös levy-yhtiöiltä kiinnostusta", mutta olenpa jokseenkin varma, että levymyyntiä ajattelevat yhtiöt eivät ota näin marginaalista kamaa ohjelmistoonsa. Radion soittolistoille tällä ei ole mitään mahdollisuutta, mikä omalla tavallaan on sääli." siis nightwishistä kyse ollut. Ai että nolottaisi, jos tämän olisin itse joskus kirjoittanut, ja paljon=) Tuolta ketjusta löytyy kyllä aika outoja "läpilyöneitä" bändejä, no mitä sitten läpilyömisellä tarkoitetaan on toinen asia... |
T-Man 5000 18.02.2008 14:50:35 | |
---|
Ai että nolottaisi, jos tämän olisin itse joskus kirjoittanut, ja paljon=) En tiedä, tarkoittiko tuo hymiö, että et oikeasti ole tuota mieltä, mutta joka tapauksessa eipä tuossa demoarviossa mun mielestä ole mitään nolostuttavaa. Ei radiossa ollut silloin jos nytkään paljon sijaa oopperalaululla maustetulle leirinuotiomusisoinnille, jota Nightwish tuolla demolla kai oli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Nightwish#Alkuajat Mun nähdäkseni noita demoarvioita ei ole tarkoitus ottaa minään lopullisina totuuksina, vaan kuvauksina bändin sen hetkisestä tilasta. Kun bändin ilmaisu muuttuu ja kehittyy, niin samoin muuttuvat arviot ja mahdolliset menestysnäkymätkin. The Dude abides. |
IJarro 19.02.2008 01:01:06 | |
---|
Mun nähdäkseni noita demoarvioita ei ole tarkoitus ottaa minään lopullisina totuuksina, vaan kuvauksina bändin sen hetkisestä tilasta. Kun bändin ilmaisu muuttuu ja kehittyy, niin samoin muuttuvat arviot ja mahdolliset menestysnäkymätkin. Joo. Ei menneitä tekemisiä ja sanomisia kannata liikaa muistella. Oohnan mäkin kuulemma joskus soittanut väärän äänen, mut en mä anna sen nykymenoa haitata... =) Let's do some living after we die... |