saturnzreturn 29.07.2003 17:50:42 | |
---|
niin siis kun oon tota primusta tossa kuunnellu koko elämäni ja sitten toi oysterheadin levy tuli hommattua, (jossa siis soittaa primuksen claypool, policen copeland ja phishin anastasio) ja huomattua että aika loistavaa meininkiä sekin, niin ajattelin vaan jos joku voisi selventää hieman millaista musicaa on phish..kiitos |
_Petri_ 29.07.2003 19:43:42 | |
---|
niin ajattelin vaan jos joku voisi selventää hieman millaista musicaa on phish..kiitos Pari biisiä olen kuullut, joten kovin laajaa ja syvällistä analyysiä en osaa kirjoittaa. Niiden kuulemieni rallien pohjalta voisin kuitenkin sanoa Phishin olevan aika tavallista rockpoppia. Ihan hyvää vieläpä. |
saturnzreturn 29.07.2003 21:22:15 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, joten kovin laajaa ja syvällistä analyysiä en osaa kirjoittaa. Niiden kuulemieni rallien pohjalta voisin kuitenkin sanoa Phishin olevan aika tavallista rockpoppia. Ihan hyvää vieläpä. mjaaha... jotenkin oli outo käsitys siitä että se olisi jotain erikoista....mutta hyvää luultavasti sillä en usko että claypoolinkaan tasoinen äijä vääntäisi musiikkia jonkun ihan turhan jätkän kanssa... |
1960-1980 29.07.2003 21:26:09 | |
---|
Käsittääkseni Phishiä pidetään jonkinlaisena Grateful Deadin manttelinperijänä. Ne biisit jotka olen kuullut ovat osuneet aika lähelle tuota väitettä. Leppoisaa jamittelupohjaista rokkia. Taitavia soittamaan ovat. |
saturnzreturn 29.07.2003 21:41:59 | |
---|
Käsittääkseni Phishiä pidetään jonkinlaisena Grateful Deadin manttelinperijänä. Ne biisit jotka olen kuullut ovat osuneet aika lähelle tuota väitettä. Leppoisaa jamittelupohjaista rokkia. Taitavia soittamaan ovat. niinpä kai....ainakin kovasti on hehkutettu |
SiwamieS 30.07.2003 12:24:09 | |
---|
Kattokaas Simpsoneitten Medicinal marihuana -jakso. hehe. Miten kirjotetaan medichianalail? |
Jäärä 30.07.2003 13:08:39 | |
---|
Phish kuuluu siihen ryhmään, mikä pistää aina hämmästelemään, että "miten tämä voi olla niin suosittu". Aika tylsää ja latteaa poppia. Mun mielestä. Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
hahuusko 30.07.2003 14:23:47 | |
---|
Omistan kaksi Phishin levyä: Hoist ja A Live One. Enpä ole kumpaakaan kuunnellut pariin vuoteen, mutta Hoist muistaakseni oli puuduttavan tylsää poppia kun taas A Live One oli huomattavasti mielenkiintoisempaa kuunneltavaa. Pitkiä improvisaatioita, taitavaa musisointia ja aika mutkikkaita sävellyksiä; kaukana tavanomaisesta rockpopista. Pitäisi kai kuunnella tuota taas joskus. |
L.Ruoska 30.07.2003 15:33:40 | |
---|
Phish koostuu kai läjästä läskejä punaniskaisia jenkkiäijiä, tieetäkseni? En oo kuullu niiltä kun covereita, esim Smells like teen spirit ja (Snoop Doggy Dog!!!) Gin 'n juice. Onne ainakin hemmetin hyvii soittamaan. "Suljettu astia on tää olento, sen vakavuudessa on tahto paeta tyhjyyden pyörästä, ja pakko päästä pois!" |
Piirakka 31.07.2003 15:14:33 | |
---|
Tän hetken parhaimpia keikkailevia bändejä!!! Outolintu musiikin maailmankartalla, mikä muu bändi voi julkaista studiolevyn jossa on jumpbluesia, latinoa, folkia, heavyrockia, rockia, funkya, poppia, bluegrassia, peruscountrya sekä PHISHIÄ!! Loistavia kekseliäitä muusikoita ilman rajoja, joskus kun pääsisin keikalle!! Trey on loistava laulaja ja kitaristi, checkaa uusin soololevy! "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Toveri 31.07.2003 21:13:33 | |
---|
Bändihän heittää joskus keikkoja, joilla soitetaan jonkin toisen bändin jokin levy alusta loppuun. Esim. Floydin DSOTM. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
SiwamieS 01.08.2003 00:16:24 | |
---|
Phish koostuu kai läjästä läskejä punaniskaisia jenkkiäijiä, tieetäkseni? En oo kuullu niiltä kun covereita, esim Smells like teen spirit ja (Snoop Doggy Dog!!!) Gin 'n juice. Onne ainakin hemmetin hyvii soittamaan. En tiiä tosta teen spiritistä mutta tuo gin 'n juice ei ole oikeasti kai phishin vetämä vaan jonkun bluegrass-poppoon. mp3-filejen tageissa vaan väitetään niin. =P |
L.Ruoska 01.08.2003 15:34:26 | |
---|
En tiiä tosta teen spiritistä mutta tuo gin 'n juice ei ole oikeasti kai phishin vetämä vaan jonkun bluegrass-poppoon. mp3-filejen tageissa vaan väitetään niin. =P Yks jenkkifrendi joka asuu nyt suomessa itseasiassa sano että käy hakeen toi biisi, ja mp3 mikä sieltä tuli olikin live. Mun käsittääkseni siis myös Phish on coveroinu gin 'n juicee. Heh, biisi joka pisti amerikan listat sekasin mutta mä en ollu ikinä edes kuullu aiemmin =D Ne tagit on kyllä jotain vittu, varsinkin nirvanan bootlegien kanssa... =P "Suljettu astia on tää olento, sen vakavuudessa on tahto paeta tyhjyyden pyörästä, ja pakko päästä pois!" |
SiwamieS 01.08.2003 23:20:12 | |
---|
Yks jenkkifrendi joka asuu nyt suomessa itseasiassa sano että käy hakeen toi biisi, ja mp3 mikä sieltä tuli olikin live. Mun käsittääkseni siis myös Phish on coveroinu gin 'n juicee. Heh, biisi joka pisti amerikan listat sekasin mutta mä en ollu ikinä edes kuullu aiemmin =D Ne tagit on kyllä jotain vittu, varsinkin nirvanan bootlegien kanssa... =P No emmä tiiä, kai ne nyt livenä on vetänyt maailman jokaisen biisin. Mutta jossain päin nettiä ainakin väitettiin että studioversion takana olisi joku The Gourds tms... Ota noista nyt sitten selvää... |
saturnzreturn 31.03.2004 13:07:16 | |
---|
ajattelin nostaa tämän nyt ylös jos mnettiläisillä sattuisi tällä hetkellä olemaan enemmän mielipiteitä/kuvauksia bändistä... yhtään enempää en ole edelleenkään kuullut, mutta kiinnostus sitäkin suurempi sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
blastoff 31.03.2004 14:03:32 | |
---|
yhtään enempää en ole edelleenkään kuullut, mutta kiinnostus sitäkin suurempi Tässä hyvä linkki: http://web1.nugs.net/stash.asp Tuolla näyttäisi olevan 51(!) Phish:in konserttia suoraan kuunneltavissa ja lisäksi vielä 19 keikkaa Trey Anastasion bändiltä. Äänenlaatukin vaikuttaisi olevan laadukasta bootleg-tasoa. I forgot my mantra |
1960-1980 31.03.2004 14:03:51 | |
---|
Phish väsää parhaillaan uutta levyä ja Trey Anastasiolta on juuri ilmestymässä uusi soolo 'Seys De Mayo'. |
Marque 31.03.2004 14:17:22 | |
---|
Olenkin jo odotellut Phish threadia. Itse olen kyseistä orkesteria kuunnelut jo hyvän aikaa. Hyllystä löytyy mm. Junta, levy jonka kautta suosittelisin pändiin tutustumaan. Phishän on Jenkeissä saavuttanut suuren UG suosion lähinnä potheadien keskuudessa. muunmuossa jokavuotinen "Phishfest" kerää n. 200,000 fania alueelle jossa pilvenpoltto "laillista" Niin, avatarista huomaa, rakastan tätä bändiä! amen. Puhu hitaasti, olen titokone. |
mrk 31.03.2004 22:58:05 | |
---|
Mä olen diggaillut näitä nyt about kolme vuotta. Latasin ihan mielenkiinnosta pari livekeikkaa ja siitä se lähti. Tosiaan netti on pullollaan Phish keikkoja jos tietää mistä etsiä. Bändi antaa nauhoittaa, levittää ja jakaa netissä keikkojaan aivan vapaasti. Lisäksi livephish.com palvelusta olen ostanut muutamia keikkoja. Koska livetaltiointeja on niin runsaasti niin levyjä ei oikein jaksa kuunnella. Eniten tykkään varmaan uusimmasta Round Room albumista, koska sillä on eniten livefiilistä mukana. Parasta bändissä on monipuolisuus, erilaisia biisejä löytyy joka lähtöön. Vaikken läheskään jokaisesta pidäkään niin todellisia helmiä löytyy runsaasti. Itse tykkään enemmän hieman rauhallisemmista biiseistä, esim Waste, Strange Design, Wading in Velvet Sea. |
kid ego 01.04.2004 01:37:36 | |
---|
Mä olen kuullut Guelah Papyrus -biisin. En enää muista, millainen se oli. Raibishkele. |