tatta 11.04.2008 11:57:28 | |
---|
Avaampas tästä keskustelua, koska ed. ketju aikas vanhalla pohjalla ja koska aihe on ajankohtainen. 11.4 on Vanhalla LLL:än 25 vuotis juhlakonsertti ja dvd:n julkkarit, elikkäs tänään. Yhtye on syntynyt samana vuonna (aiemmin tosin:), mitä minä, mutta musta on aika nostalgista, että Linnut vielä lentää. Tulee väistämättä lapsuus mieleen, kun faijan kanssa sketsejä naurettiin yhdessä. Ja sepä tässä orkesterissa onkin hienoa, että ovat mielestäni yhdistäneet ajatonta huumoria, tosi elämää ja sukupolvia vuodesta toiseen. Ja mikä tärkeintä, ovat ottaneet kivalla tavalla kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Onkohan mahdollisesti muilla saman kanltasia fiiliksiä, muistoja ja rispektiä, vai olenko outolintu? Onnea jokatapauksessa Lappareille! :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Milkop 11.04.2008 12:50:06 (muokattu 11.04.2008 12:52:23) | |
---|
Vittuilupuhelin on ainakin neroutta ja olihan näillä ihan hyviä kappaleita ja oivaltavia sanoituksia. E: "Dokaaminen on joskus yhta hassakkaa." "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
tatta 11.04.2008 13:07:08 | |
---|
Vittuilupuhelin on ainakin neroutta ja olihan näillä ihan hyviä kappaleita ja oivaltavia sanoituksia. E: "Dokaaminen on joskus yhta hassakkaa." joo, näitä oon nauranu kyllä ja sitten sketsi, jossa on "satunnainen matkailija"...mukamas eeffelin tornin hississä, kunnes tyyppi tulee kysymään, mitä täällä teette...ja ovatkin jossain Helsingin tehtaan hississä :) Lisäks muistan skidiydestä yhen kamalan sketsin, jossa koitettiin ottaa nenökarvaa irti ravintolassa...apua :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Veikko 11.04.2008 13:11:17 | |
---|
Lappareiden Aimon virsi on muuten jumalattoman hieno kappale. Ei perinteinen lapparipiisi, melkein koskettava lyriikaltaan. Haudatkaa minut Lempälääntien varteen, jotta Länsilinjat voi poimia pahan sieluni matkaansa |
gemisti 11.04.2008 21:24:16 | |
---|
Lappareiden Aimon virsi on muuten jumalattoman hieno kappale. Ei perinteinen lapparipiisi, melkein koskettava lyriikaltaan. Viikatehan veti aika hienon coverin tästä taannoin. Lapparit näin livenä joskus 2006 syksyllä Hotelli Vantaan Tulisuudelmassa sattumalta, hauskaa menoa, yllättävän moni biisi on tuttu vaikkei ole tullut ikinä Lapinlahden Lintuja kuunneltua. ..ja öisin nukun. |
oo-p 12.04.2008 00:04:40 | |
---|
' Onkohan mahdollisesti muilla saman kanltasia fiiliksiä, muistoja ja rispektiä, vai olenko outolintu? Onnea jokatapauksessa Lappareille! :) Outolintu voit olla, mutta niin olen sitten minäkin. DVD-boxi oli pakko ostaa kun VHS-nauhoitukset oli katsottu puhki. Ehkäpä parasta sketsiviihdettä tästä maasta. Myös musiikki on mahtavaa, vakavuus on verhottu huumoriin ihailtavan hienosti. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Kukkis 77 12.04.2008 10:32:49 | |
---|
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn. |
Sertzo S 12.04.2008 10:45:43 | |
---|
Tästä tulikin mieleeni, että mulla olisi yksi hyvä biisi Lappareille, jos nyt huolivat sen. Liinojan Tapsan tunnen ja tuossa syksyllä saattaa olla eräs projekti tulossa (rahoitus hieman auki), mihin hänkin on jo suostumuksensa antanut, niin ehdotanpa tuotakin. |
Rocco_Longfella 12.04.2008 13:10:17 | |
---|
Viikatehan veti aika hienon coverin tästä taannoin. Löytyy levyltäkin. Taitaa olla parrun pätkissä. En tiennytkään, että se on lappareiden, koveriksi kyllä tiesin. Hieno biisi. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
gemisti 12.04.2008 13:12:36 | |
---|
Löytyy levyltäkin. Taitaa olla parrun pätkissä. alunkaiken siis Valkea ja Kuulas -ep:llä. ..ja öisin nukun. |
tatta 12.04.2008 13:57:05 | |
---|
Outolintu voit olla, mutta niin olen sitten minäkin. DVD-boxi oli pakko ostaa kun VHS-nauhoitukset oli katsottu puhki. Ehkäpä parasta sketsiviihdettä tästä maasta. Myös musiikki on mahtavaa, vakavuus on verhottu huumoriin ihailtavan hienosti. minä ootan tosiaan, että pääsen näkemään, mitä juhlapainos sisältää. Musta aika mielenkiintoista, että fanit on saaneet lähettää matskua siihen. Oispa kiva omallekin kohalle joskus hamassa tulevaisuudessa saada samoin tavoin matskua häröilystään :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
tatta 15.04.2008 09:07:59 | |
---|
hähää :) Pitäskö kehittää joku jami sessio kesällä lintuja soitellen :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!