L.Ruoska 23.07.2008 21:09:34 | |
---|
Kyse on siis "oikeista" levykaupoista, ei kaupoista joista saa *myös* levyjä (Anttila, Citymarket). Mulla on jotain turhia levyjä/leffoja joista sais vähän taskurahaa, mutta niitä on liian paljon että jaksaisin myydä irtokipaleina parin egen levyjä huuto.netissäkään. Tuntuu että käytännössä kaikki pk-seudun levykaupat on keskustassa, ei oo rahan eikä ajan arvoista viedä jotain 10-15€ arvoista satsia levyä ja dvd:tä jonnekin Kallioon. Muistaakseni ainakin Myyrmannin kolmoskerroksessa oli joskus divari, siinä eläinkaupan vieressä. Tuleeko kellekään mieleen Espoosta vastaavia? Asun kyllä ihan Espoon itäreunoilla, joten toi Manni tosi lähellä. Tuli vaan mieleen, että mitäs muita täältä keskustan ulkopuolelta löytyykään? Easy as fhtagn! |
zekeode 23.07.2008 21:13:09 | |
---|
|
ganesha 24.07.2008 15:51:47 | |
---|
minkälaista settiä olet myymässä? viina. hanuri. ja naiset. |
Floyd25 24.07.2008 16:17:54 | |
---|
Espoontorilta löytyy poppajoe niminen divari. |
sub zero 24.07.2008 16:37:33 (muokattu 24.07.2008 16:38:41) | |
---|
Jos asut Espoon itäreunalla, niin pääseehän keskustan divareihin tsygällä puolessa tunnissa esim radanvartta pitkin. Oon asunut Espoossa aikanaan yli 20 vuotta, ja tuntuis oudolta, jos sieltä joku hyvä levydivari löytyis. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
L.Ruoska 24.07.2008 18:39:28 | |
---|
Olen siis autolla liikenteessä, että kyse ei oo siitä että pitäis jotenkin helposti julkisilla päästä tjsp. Jäin vaan kelaamaan, että onko täällä ylipäätänsä mitään. Sinulle joka kysyit, että mitä myyn ni kyseessä ei oo siis mikään vuosituhantinen kätkö täynnä salattuja vinyylejä ja wanhaa kultaa ;-) Yksinkertaisesti kymmenkunta levyä ja leffaa joille ei vaan oo käyttöä, enkä jaksa niitä irtotsibaleina myydä. Pyörineet hyllyssä eikä koskaan menneet huuto.netissä jos on siellä olleetkaan. Kunhan jotain egejä vain sais niin ei tarttis rodariin pistää, koska levyhyllyyn niillä ei enää ole asiaa. Easy as fhtagn! |
magister 29.07.2008 10:39:38 | |
---|
No Olarissa on Ariman: http://www.ariman.fi/ ja voi noutaa ilman kuluja. Olen vain ostanut, en myynyt, mutta kun olen käytettyjä ostanut niin kai niitä onnistuu myydäkin :) Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä. |
Hanok 01.08.2008 10:02:16 | |
---|
Tuo Espoontorilla (Espoon keskuksen kauppakeskus, 2. kerros) oleva Poppajoe on divari, jossa on kirjoja, CD:itä ja DVD:itä. Voi olla ihan tsekkaamisen arvoinen mesta. |