Aihe: Epica Amorphis Nightwish
1
goos
27.06.2008 22:31:09

Kävikö kukaan keikalla? Kerro mielipiteesi!

Itse tykkäsin epicasta paljon vetivät tasaisen setin mutta mother light jää puuttumaan.

Amorphis pääs yillättämään luulin että soittaisivat vaan uusia biisei mutta setti oli lähinä vanhoi biisei.

Nightwish jäi näkemättä kun jouduin avustamaan kaveria ea telttaan :(

Yleisesti tuntu typerältä kun setit ovat niin lyhyeet, 45mins ei ole paljoa yhdelle bändille ehtii just ja just päästä fiilikseen.
www.pleijerit.net vauhtia elämään
Sir Härö
28.06.2008 01:37:39
En ole ollut.

Mutta mun mielestä 45min setti alkaa olemaan just se passeli, mikäli bändi tahtoo pitää yleisön mielenkiinnon yllä.

Ja mikäs sen parempi kikka, kuin jättää yleisö vähän nälkäiseksi ;)
-J.-
28.06.2008 17:52:16
Kävikö kukaan keikalla? Kerro mielipiteesi!

Itse tykkäsin epicasta paljon vetivät tasaisen setin mutta mother light jää puuttumaan.

Amorphis pääs yillättämään luulin että soittaisivat vaan uusia biisei mutta setti oli lähinä vanhoi biisei.

Nightwish jäi näkemättä kun jouduin avustamaan kaveria ea telttaan :(

Yleisesti tuntu typerältä kun setit ovat niin lyhyeet, 45mins ei ole paljoa yhdelle bändille ehtii just ja just päästä fiilikseen.

Epica ja Amorphis ois kiinnostanut. En oo kumpaakaan nähny livenä. Nightwish on nähty molemmilla laulajilla niin se nyt ei niin tärkeä ois ollu, mutta Epican uusinta levyä (nyt vasta sain hankittua ja tiedä... se on tullut ulos 2007) fiilistellessä täytyy yrittää pettymystä lievittää.
C'est moi....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)