Aihe: The Ground (Levyvirasto) lopettaa
1
chachi
14.11.2008 15:37:26

Kai tämän saa tänne laittaa ihan muokkaamattakin? Harmin paikka, sanon.

"Hei,

ikäviä uutisia: joudumme lopettamaan TheGround.com verkkopalvelun ylläpidon vuoden vaihteessa. Lopettamisen syyt ovat puhtaasti taloudelliset.

Tämä tarkoittaa myös sitä, että tulemme tilittämään maksamatta jääneet ansiot (tarkistakaa kirjautumalla sivuillemme, että olette ilmoittaneet tilinumeron ja että se on oikein). Viimeinen tilitys tehdään joulukuun puolessa välissä. Sitä ennen emme tule tilittämään, eli tämän kuun tilitys siirtyy joulukuulle. Tärkeä huomio: Tilitämme automaattisesti ainoastaan yli 10 euron ansiot. Mikäli kaipaat alle 10 euron myyntiansioita, niin ilmoita siitä erikseen ja mahdollisimman pian (viimeistään marraskuun loppuun mennessä)!

Lisäksi palautamme CD-levyt postikuluja vastaan. Ilmoita meille osoitteesi ja mielellään vielä tiedot palautettavista levyistä (mitä levyjä ja montako kappaletta) mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 30. päivä marraskuuta. Myös nouto toimistoltamme onnistuu (Hämeentie 153b, Helsinki), tosin soittakaa tai mailatkaa ensin jotta tiedämme olla paikalla. Levyt joiden perään kukaan ei kaipaile joudutaan huutokauppaamaan tai hävittämään. Mahdolliset postikulut voimme automaattisesti vähentää tilitysansioistasi.

TheGround.com on toiminnassa vielä joulukuun puoliväliin saakka.

Kiitokset kun olemme saaneet tehdä yhteistyötä kanssanne. Onnea ja menestystä kaikille!

Antti Peisa"
http://www.qstock.org/
kivi
14.11.2008 16:02:52
Kai tämän saa tänne laittaa ihan muokkaamattakin? Harmin paikka, sanon.

Ikävä kuulla. Levyvirasto hoiti hommansa mallikkaasti, mä olin heidän asiakkaansa monta vuotta, ihan alusta asti, ja pelkkää kiitosta hyvästä toiminnasta on mulla sanottavana.

Kaipa se sitten oli niin, että Levyviraston pääasiallinen "oma" tuote, kokonaisuuksina pakatut suojaamattomat levyt printattavine kansineen ja oheismateriaaleineen ei pystyneet kilpailemaan laittoman tarjonnan kanssa, eikä fyysisten levyjen myynti riittänyt, se mitä kilpailussa muiden nettikauppojen kanssa nyt jäi.

Harmi. Toivois jotenkin, että voisi auttaa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
mg
14.11.2008 19:08:54

Kaipa se sitten oli niin, että Levyviraston pääasiallinen "oma" tuote, kokonaisuuksina pakatut suojaamattomat levyt printattavine kansineen ja oheismateriaaleineen ei pystyneet kilpailemaan laittoman tarjonnan kanssa, eikä fyysisten levyjen myynti riittänyt, se mitä kilpailussa muiden nettikauppojen kanssa nyt jäi.

Voi olla. Itse kuitenkin luulen, että ongelma oli The Groundin näkymättömyydessä. Kesän jälkeen en nähnyt mainoksia, lehtijuttuja yms koko kaupasta missään. Ehkäpä myös valikoimat jäivät liian pieniksi, jotta asiakkaat olisivat tottuneet etsimään haluamiaan biisejä. Levyviraston aikana idea oli tietysti eri, kun myynnissä oli vain pienten levy-yhtiöiden julkaisuja ja omakustanteita.

Luulen, että oikeita mp3-tiedostoja myyvälle kaupalle on tilaa markkinoilla, kunhan valikoimat ovat todella laajat ja ihmiset tietävät palvelun olemassaolosta.

Minulle lopetusuutinen tuli yllätyksenä. Luulin, että Levyviraston toiminta oli pyörittäjien mielestä tarpeeksi kannattavaa, kun kerran toimintaa lähtivät laajentamaan. Harmillinen juttu. Omasta mielestäni homma toimi hyvin niin demojen myynnissä kuin musiikin ostossakin. The Groundin aikana en kyllä ostanut mitään, koska haluamiani biisejä ei löytynyt.
http://www.eradicationband.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)