Olen ymmärtänyt, että Kolmannelta naiselta on joskus julkaistu ihan oma nuottikirjansa, mutta tuosta teoksesta löytyy netin välityksellä niin minimaalisesti tietoa, että olen alkanut epäillä koko teoksen olemassaoloa. Nyt kysynkin, että onko tuota nuottikirjaa vielä saatavilla jossain tai onko sitä ylipäätään olemassa? Kaikki vinkit paikoista, joita tuon saattaisi löytää, otetaan vastaan suurin kiitoksin. "Wash away a man, take him with the floods" |
Olen ymmärtänyt, että Kolmannelta naiselta on joskus julkaistu ihan oma nuottikirjansa, mutta tuosta teoksesta löytyy netin välityksellä niin minimaalisesti tietoa, että olen alkanut epäillä koko teoksen olemassaoloa. Nyt kysynkin, että onko tuota nuottikirjaa vielä saatavilla jossain tai onko sitä ylipäätään olemassa? Kaikki vinkit paikoista, joita tuon saattaisi löytää, otetaan vastaan suurin kiitoksin. Onhan noita. Tampereen kirjastosta löytyy ainakin seuraavat: Kolmas nainen: Ura: 55 maamerkkiä matkan varrelta Kolmas nainen: Kolmas nainen Kolmas nainen: Hyvää ja kaunista Tuo ensin mainittu tuntuisi olevan tarpeitasi vastaava. Kipinkapin lähikirjastoon tarkastamaan löytyykö sieltä. Jos ei löydy, niin kaukolainaa kehiin. A tergo in bona nates |
Porin kirjastosta laitoin kaukolainalla tulemaan tuon Ura-nuottikirjan. Täytyy varmaan kopioida tuo koko kirja omaan käyttöön, koska omaksi noita lienee aika mahdoton saada enää. "Wash away a man, take him with the floods" |