Aihe: Todd Rundgren 10.11. keikka
1
prtzah
01.11.2008 11:40:20
Pakko puffata täälläkin yhtä omaa suosikkia, kun lippuja 10.11. keikalle on vielä saatavissa. Näin kiinnostavaa biisintekijää, tuottajaa, sovittajaa ja kitaristia ei kovin usein pääse livenä näkemään. Rundgrenhan on pysynyt aina myös tekniikan kehityksen ja nettitouhujen eturintamassa..

Viimeksi kävin vuosia sitten Pori Jazzissa kun siellä oli Ringo Starr All Star Band, jossa soitti silloin kitaristeina Joe Walsh (mm. Eagles), Nils Lofgren (mm. Grin, Omat soolot ja Bruce Springsteen) ja Todd Rundgren! Hyvä setti ja hauska keikka..

Vaikutteita ja elämyksiä odotan myös tältä keikalta, ja siksi uskallan ehdottaa muillekin.

http://www.speedpromotion.fi/events .. ng=fi&eventid=12175002390871&page=0
jjsound
02.11.2008 20:34:03 (muokattu 02.11.2008 20:35:14)
Mä oon ihan täysillä diggaillut tän herran tekemisiä... Olis pakko päästä tonne ja pitää katsoo pääsenkö... Työjuttujen ja muiden takia. Viimeksi olinkin Porissa kuuntelemassa ja yks tuttu toimittaja haki mulle nimmarinkin :)
Nerohan tuo on! Miten joku ehtiikin tehdä tuollaisen määrän musaa ja tuotantoa ja vielä tuolla laadulla. Ääni on aika hienosti vireessä. Kuunnelkaa vaikka albumi a' capella!
edit: näppikksiä
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
rybk
03.11.2008 15:57:53
Tais olla noi Youtube-pätkät Black Mariasta ja joku toinen biisi jossain Isley Brothersin isännöimässä late night showssa, missä Todd vetää tyylikkäissä vermeissä ja helmikananhöyhenet silmäripsinä, mikä innosti ottaan Toddin haltuun. Aiemmin tiesin lähinnä vaan nimen ja Liv Tyler kasvatti-isyyden pohjalta.

Viime perjantaina onnistuin löytään Utopian Ra-levyn josta löytyy loistava Communion with the sun. Keikalle pitäis lähtee kyllä.
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)