Aihe: Ilmaisia bändikuvia
1
haikara24
05.12.2008 21:31:04

Moi!

Tarvitseeko lupaava yhtyeenne kuvia nettisivuille tai muuhun käyttöön?

Olen valokuvaillut mallikansioita jne. kuvia kauniista ihmisistä jo pitkään ja minulla on niistä kasassa melko kattava portfolio. Kuvia voi vilkaista vaikkapa tässä osoitteessa:

http://www.flickr.com/photos/haikara24/sets/72157607858027675/show/

Olen itse soitellut bändissä piakkoin 10 vuotta ja kiinnostukseni musiikkiin ja sen kuvaamiseen on kova. Nyt haluaisinkin arkisen valokuvien parissa aherrukseni keskelle muutaman virkistävän keikan nimenomaan bändikuvauksen saralta. Olkoonkin, että olen kiireinen muiden duunieni kanssa.

Vapaaehtoinen bändi saa kuvat täysin oikeuksin omaan käyttöönsä ja raha ei vaihda omistajaa missään vaiheessa. Näinä aikoina meidän kaikkien tulisi lahjoittaa arvokkaita taitojamme toisten hyväksi.

Mukaan lähteviltä bändeiltä en toivo kuin seuraavaa:

-Kotipaikka pääkaupunkiseudulla (mahdollisuus saapua sinne kuvattavaksi)
-Yhtyeen tulee olla kiinnostava. En tule kuvaamaan ketä tahansa, vaan minun on innostuttava asiasta. Tällä selittyy samalla se, miksi yleensäkään ammattitaitoinen ihminen tarjoaa palvelujaan ilmaiseksi.
-Olen itse ohjaksissa siitä mitä tulee kuvien lookkiin/tyyliin/kuvauspaikkaan (en pue ketään ballerina-asuun)(vastentahtoisesti)
-Saan itse käyttää kuvia omassa portfoliossani, netissä sekä printtiversiossa, tai lähettää kuvia kilpailuihin taikka näyttelyihin

En tietenkään voi ottaa vastaa loputtomasti tarjouksia, joten pidä vaikka varmuuden vuoksi kiirettä!

Jos ketään kiinnostaa, niin yhteyttä saa:

niko.rakkolainen (at) gmail.com

-Niko

PS. Jos mahdollista, laita linkki yhtyeen sivuille/myspaceen etc.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)