Torsti Suomi 29.07.2009 23:38:54 | |
---|
= takuuvarmaa, laadukasta suomalaista rytmimusaa Onko näin? Viime aikoina levyjä hankkiessani olen huomannut, että Texicallin (ja sivumerkkien) julkaisemat levyt soivat levysoittimessani tuikitiheään. Olen löytänyt niin Emma Salokosket ja muun Q-porukan, Tuomon, Huban, Vuohi-levyt, Senni Eskelisen kanteleveto ym. Ei ole tarvinut pettyä. Kruununa tietenkin Johanna Iivanaisen tuotanto, jossa ei ole virheen virhettä.. Onko Texicalli nyky-Suomen Love Records, joka uskaltaa julkaista erikoisempaakin, marginaalisempaakin musaa (esimerkkinä juuri Senni Eskelisen kantelehommat), vaikka on tiedossa, että ne eivät koskaan saavuta Ari Koivusen ja Abreun myyntilukuja? Mielestäni rohkeaa toimintaa ja erittäin kannustettavaa. Hyvä Texicalli. Olipa kerran Ihmemies, Teräsmies ja Batman - samassa baarissa... |
Thomy 30.07.2009 00:10:45 | |
---|
Martsa Heikkinen (hra Texicalli) kuuluu hyviksien puolelle. |
studiokekkonen 30.07.2009 00:24:30 | |
---|
Kyllä! Martsalle täydet propsit hienosta levy-yhtiötoiminnasta. Hienoja artisteja, hienoja levyjä. Hieno meininki. |
Meisseli 30.07.2009 07:13:42 | |
---|
Samaa mieltä. Myös Tarja Merivirta kuuluu Texicallin artisteihin. Samoin käsittääkseni Pekka Kuusiston ja Johanna Juholan "Kraft" Tätähän tullee niin palijon ku jaksaa työntää |
Listen 30.07.2009 08:57:22 | |
---|
Myös esimerkiksi Martti Servon kaksi ekaa tulivat aikanaan Texicallilta. Tuskinpa loistavan debyytin julkaisupäätöstä tehtäessä kummemmin laskelmoitiin myyntiluvuilla, jotka eivät tainneet kummoisia ollakaan. |
Torsti Suomi 03.08.2009 23:45:37 | |
---|
Mikäs on tämä ero Jupiter-merkin ja ihan Texicalli-nimisen välillä? Onko toinen enemmän jazz/groove ja toinen ei? Olipa kerran Ihmemies, Teräsmies ja Batman - samassa baarissa... |
McNulty 04.08.2009 01:24:55 | |
---|
Mulle kolahtaa Johanna Juhola ja hänen eri projektit... Kraftista Spontaanin Vireen kautta Duoihin Timo Alakotilan ja Milla Viljamaan kanssa. Toimii kuin tauti! Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
horsehead75 04.08.2009 07:40:41 | |
---|
Olen itse käsittänyt näin, että "ylämerkki" on siis tuo Texicalli, jonka alta löytyy Jupiter ja Impala. Jupiter on kallellaan soul/funk/r&b-suuntaan, Impalan ollessa enemmän jazzpuolelle painottunut. Korjatkaahan ja täydentäkäähän asiaa, jos jollain on parempaa, täsmällisempää tahi päivitettyä tietoa. Sen kanssa haluan sanoa, että Texicallia olen yhtiönä aina arvostanut erittäin paljon sen ennakkoluulottomuudesta ja laadukkaista julkaisuista. Sama pätee suomalaiseen Mufarang Recordsiin. http://www.texicalli.net/LABELS.htm Torsti Suomi: Mikäs on tämä ero Jupiter-merkin ja ihan Texicalli-nimisen välillä? Onko toinen enemmän jazz/groove ja toinen ei?When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix |
Epämuusikko 04.08.2009 11:19:29 | |
---|
Selittäkääpä samalla mikä on Texicallin ja Rockadillon yhteys. Propsit kaikesta musasta mitä noiden kautta on tullut. Mainittakoon myös Zetaboo sekä Oulun/Raahen alueelta ponnistavat Lotta Jääskelä ja Orr. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
studiokekkonen 04.08.2009 17:11:54 | |
---|
Epämuusikko: Selittäkääpä samalla mikä on Texicallin ja Rockadillon yhteys. Propsit kaikesta musasta mitä noiden kautta on tullut. Mainittakoon myös Zetaboo sekä Oulun/Raahen alueelta ponnistavat Lotta Jääskelä ja Orr. Eipä noilla kai ole mitään yhteyttä? Jakeluyhtiö Töölön musiikkitukulla ja Texicallilla taas on yhteistä omistaja, eli Martsa. Jupiter ja Impala ovat Texicallin muut levymerkit. |