Aihe: toimiiko teillä mikseri net?
1
cjomett
28.06.2009 16:56:40
Kysympä täältä aisaa, eli ko. sivusto on uusinut jotain serveriä ja nyt mulla ruutu vain välkyttää 1sek välein ja lataa jotain sivua.

Eli onkohan koneessani jokin vika vai onko ko. sivusto tiltissä kaikilla?
moderndrummer88
28.06.2009 17:02:07
Mulla ainakin toimii ihan moitteettomasti
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
cjomett
28.06.2009 17:32:32
eli lienee jokin selainongelam serverin vaihdon jälkeen, onkohan foorumilla keskustelua aiheesta tai yhteystietoja josta vois kysyä? Olis kiva jos joku auttais kun pitäis nähdä muutamaa matskua sieltä.
Krister
28.06.2009 18:40:23

cjomett: eli lienee jokin selainongelam serverin vaihdon jälkeen, onkohan foorumilla keskustelua aiheesta tai yhteystietoja josta vois kysyä? Olis kiva jos joku auttais kun pitäis nähdä muutamaa matskua sieltä.

Sivusto toimii tällä hetkellä vähän miten sattuu. Välillä sinne ei pääse sisään, joskus taas toimii hyvin. Alkuvaikeuksia, jotka toivon mukaan selvitetään parissa päivässä.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
cjomett
28.06.2009 18:52:37
Jep, toivottavasti ohjelmaan ja selainvaatimuksiin ei ole tullut muutoksia.

Mulla osoitteen avauduttua selain ilmoitaa että "odotetaan vastausta" ja tämän jälkeen se alkaa ladata samaa sivua uudestaan. Käyttäjiä näyttää olevan tällä hetkellä noin 190000 kpl. Olisikohan niin että käyttäjät jää jotenkin sisään palveluun? No kattellaan muutama päivä, ehkä toimii taas joskus.
Krister
28.06.2009 22:37:57

cjomett: Jep, toivottavasti ohjelmaan ja selainvaatimuksiin ei ole tullut muutoksia.

Mulla osoitteen avauduttua selain ilmoitaa että "odotetaan vastausta" ja tämän jälkeen se alkaa ladata samaa sivua uudestaan. Käyttäjiä näyttää olevan tällä hetkellä noin 190000 kpl. Olisikohan niin että käyttäjät jää jotenkin sisään palveluun? No kattellaan muutama päivä, ehkä toimii taas joskus.

Tällä hetkellä käyttäjiä näyttäisi olevan linjoilla päälle kolmattasataatuhatta, joten kyllä siellä jotain häikkää on.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Juhani
29.06.2009 00:04:50

Krister: Tällä hetkellä käyttäjiä näyttäisi olevan linjoilla päälle kolmattasataatuhatta, joten kyllä siellä jotain häikkää on.

En tiedä mihin tuo mikserin "linjoilla olevat jäsenet" perustuu.

Mutta meillä lasketaan vain viiden minuutin sisällä elonmerkkejä osoittaneet.

http://muusikoiden.net/extra/online.php
cjomett
29.06.2009 17:58:03
Eli nyt pelaa mullakin jo ilman hämminkiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)