faq1 09.03.2023 19:57:58 | |
---|
Olen soittanut yli 40 coveria Youtubeen. Nyt ensimmäistä kertaa video parin viikon jälkeen estettiin ja tuli teksti: "UMPG Publishing omistaa osan videon sisällöstä ja on estänyt näkymisen maassasi tekijänoikeuksien perusteella. Kait Youtubella ei noiden kautta ole sopparia musiikin levitykseen liittyen? |
Antti1 09.03.2023 20:03:11 | |
---|
Tubella on sopparit useimpien tekijänoikeusjärjestöjen kanssa juurikin asian helpottamiseksi, mutta oikeuksien omistaja saa toki kieltää oman mielensä mukaan. |
faq1 09.03.2023 20:08:35 | |
---|
Kappale oli Hotel California. Jostakin syystä siitä on kuitenkin edelleen paljon covereita Youtubessa. Muutamaan kylläkin tuli samaan aikaan kielto. |
Sera 02.04.2023 01:35:08 | |
---|
faq1: Kappale oli Hotel California. Jostakin syystä siitä on kuitenkin edelleen paljon covereita Youtubessa. Muutamaan kylläkin tuli samaan aikaan kielto. Soitin saman kappaleen vuonna 2013, ja se meni tekijänoikeussyistä estoon koko maailmassa. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Danko 02.04.2023 18:58:41 | |
---|
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
lukethesis 03.04.2023 16:06:37 | |
---|
Danko: https://zeru.com/blog/why-is-hotel-california-banned-on-youtube-2 No tämä höpöartikkeli ei ainakaan kerro syytä moiseen. Samasta aiheesta oli toinenkin viestiketju, ja sen takana on se fakta, että muutaman artistin (edustajien toimesta) tuotannon mikään käsittely vedetään varsin kärkkäästi Tubesta pois. Näihin kuuluvat ainakin Eagles (sekä oletettavasti Don Henleyn soolot), Simon & Garfunkel, Fleetwood Mac, Pink Floyd. Tuo on sikäli hieman ongelmallista että alkuperäinen tavoite tuossa on ollut kitkeä laiton käyttö, mutta sen ohessa menee myös kaikki "opetussisältö" yms. |
efe 07.05.2023 16:45:33 (muokattu 07.05.2023 16:59:00) | |
---|
lukethesis: No tämä höpöartikkeli ei ainakaan kerro syytä moiseen. Samasta aiheesta oli toinenkin viestiketju, ja sen takana on se fakta, että muutaman artistin (edustajien toimesta) tuotannon mikään käsittely vedetään varsin kärkkäästi Tubesta pois. Näihin kuuluvat ainakin Eagles (sekä oletettavasti Don Henleyn soolot), Simon & Garfunkel, Fleetwood Mac, Pink Floyd. Tuo on sikäli hieman ongelmallista että alkuperäinen tavoite tuossa on ollut kitkeä laiton käyttö, mutta sen ohessa menee myös kaikki "opetussisältö" yms. Mulla tuli hylky Distrokidiltä tuosta pätkästä musan osalta koska käytetty liikaa vissiin Nasan materiaalia? Jännä juttu siinä mielessä että tuo pätkä on vain yksi partti isommasta teoksesta ja se kokonaisuus meni läpi kuitenkin musajulkaisuna ja tää osapartti Youtubessa kokonaisuudessaan..? :) https://www.youtube.com/watch?v=DucWYrUkTA0 EFE |
Manteloa 30.06.2023 15:28:00 | |
---|
Muistelen, että sillä on vaikutusta Youtubessa asiaan, että onko kanavasi kaupallistettu vai ei. Itse en ole vielä covereissa törmännyt moiseen. |