Aihe: 3-5 oktaavin omaavia laulajia hakusessa
1
Qwertyhead Films
14.06.2023 00:18:00
Moi,
Olen etsimässä laulun virtuooseja, joilla on vähintään 3 oktaavin ääniala.
Jos löytyy 6-8 oktaavin hallitsijoita, tiedän että teitä on Suomessa aika paljon.
Vielä olette siellä kotilaulajina, teille on tarjolla isommatkin areenat.
Ehkä ei minun kautta, mutta joidenkin toisten kautta ehkä.

Menee jo Mikkihiiriääneksi ylärekisterit, mutta oikealla käytettynä herkissä kappaleissa toimii.
Voitte lähettää Minulle seuraavista kappaleista Demoja.
Älkää suoraan lähettäkö, keron miten on turvallista ladata ja lähettää linkin joko yksityisvideoiden piilotettujen videoiden linkit YouTube kanavallenne.
Erityisen kiinnostunut olen mieslaulajista joilla on ns .viskibassosta ja Oopperan ikkunoita särkevistä ylä-äänistä.
Totta kai jos joillain teistä naisista jos omaatte alarekisterin äänialan myös.
Saadaan aika hienoa matskua aikaiseksi.
Minulla on myös laulunopettaja ystävä, ex työkaveri, hän on todella lahjakas myös pianistina.
Tunnen myös entisen taiteellisen johtajan Oopperasta, Mikko Frankin.
Näissä kappaleista voin arvioida äänialan, ei huolta tekijänoikeuksista, ei tulla julkistamaan ilman tekijöidenhallitsijoiden lupaa.
Lähetän piilotetut videolinkit sitten eri musan tuotantoyhtiöille.
Adele; Skyfall,
Diamonds Are for Ever (Bond)
Jos joku teistä haluaa ottaa riskin, esimerkiksi,
Vetäkää Iron Maiden Trooper tai esimerkiksi erittäin vaativa Ancient Mariner.
Ei tuo Holy Diverkään ole huono vaihtoehto.
Jos joku uskaltaa vetäistä Hollowed by The Name biisin.
Aika isot saappaat ottaa, koska Haydee Izarry laittoi aikalailla pohjat naislaulajien Iron Maiden genreen. Sopii yrittää. Mieslaulajillakin voi olla hieman tekemistä.
Tuorein on 15v nuori neito Tempees Guitar joka vissiin laulaakin taustalla lyriikat Hallowedista.
Itseasiassa ihan hieno hieman herkempi versio hänellä

Ihmettelen suuresti miksi Sina The Drumsia ei olla palkattu vanhojen pierujen rumpalittareksi, todella lahjakas ja opiskeluhaluinen, aivan ykkös rumpali olisi esim. Iron Maidenilla tai Metallicalle.
Sina aloitti rumpalivideoidensa tekemisen vuosia sitten jotain 13 -vuotiaana aikoinaan, nythän hän on vissiin jotain 25-vuotias.
Ei ymmärrystä, hän on nykyajan taidokkaimpia rumpaleita, vanhat viittävajaa vainaat heavy-rokkibändit saisivat iloista nuorta taitoa sinne pannujen taakse.
Pösilöitä.
Voitte toki tehdä demon mistä tahansa itse haluamastanne biisistä, ne biisit pysyvät piilotettuina videoina, joten ei ole vaaraa että tulisi korvausvaatimuksia, jollette itse jaa linkkejä.
Suosittelen kuitenkin biisin valinnassa, että sinä olisi mahdollisuus näyttää omaa hyvin matalaa ja hyvin korkeata ääntä.
Teidän musavideot on vaan tarkoitettu minun ja mahdollisten tuotantoyhtiöiden käyttöön.
Älkää turhaan käyttäkö rahojanne musavideoihin,
hyvä ja laadukas mikrofoni (Rode, halvimmatkin ovat aika laadukkaita) ja kännykamera riittää, se lauluääni on ykkönen. Ihan kotiolot riittävät
Ne videot tehdään sitten myöhemmin, jos on tarvetta.
Jos teillä on originaalibiisejä, ne pysyvät myös minulla piilotettuina videoina.

Terveisin,
Kimmo Lepistö
Practicase Oy/ Qwertyhead Films
Tel: +358 (0) 40 558 76 58
email: info@qhdfilms.fi
Home Page: https://qhdfilms.fi/
Epämuusikko
14.06.2023 10:37:05
Qwertyhead Films: Jos löytyy 6-8 oktaavin hallitsijoita, tiedän että teitä on Suomessa aika paljon.

Mielenkiintoista. Itellä ei oo tullu vielä yhtään vastaan, ja aika monta oon tavannu.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Sax-pappa
14.06.2023 12:16:41
Epämuusikko: Mielenkiintoista. Itellä ei oo tullu vielä yhtään vastaan, ja aika monta oon tavannu.

Aika kovia tyyppejä. Mun pianokin yltää vain 7 oktaaviin.
Milkop
14.06.2023 12:32:26

Täytyy myöntää etten tajunnut mikä tässä on pohjimmiltaan ideana.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Ianuarius
14.06.2023 13:35:19

Tulee mieleen joku chatgpt:llä generoitu seo-spämmi.
Your soundcard works perfectly!
abassimo
14.06.2023 18:16:12
Hyvät setit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)