Mulla on ongelma. Olen rakastunut johonkin musa skeneen ja en ihan tarkkaan tiedä mitä se on. Kuuntelen ihan sikana ehkä liiankin undergroundia musaa, mutta mun musan kulutus tapoihin kuuluu myös keikoilla käyminen ja häiritsee paljon etten tiedä yhtään suomalaista artistia joka kuuluisi tähän skeneen. Tää on ehkä jotain mikä on jotenkin alkanut Garbagesta mutta siitä on ulkomailla ainkain tullut ihan oma juttunsa. The Black Ryder Burn And Fade Telltale Azalea Shallow I wonder (Sonicwonderglyde Mix) Shallow I Love You Black Rebel Motorcycle Club Love Burns Curve Sweetest Pie The Curtain Society Kissherface Indian Jewelry Going South The Secret Meeting Beautiful Noise Machine Rauhallista, poppis henkistä, kitaravallista noise kamaa ja vahvoja nais laulajia. Ei ihan electroa, ei poppia, eikä rokkia, mutta istuisin joka päivä klubilla jossa tätä kamaa soitettaisiin kevyellä volyymillä ja toivoisin että joku näistä naisista istahtaisi keikan jälkeen samaan pöytään.. EDIT: Keskustelu ketjuun voisi ottaa myös muita samankaltaisia juttuja, musiikkityylejä joita ei muuten edusteta tarpeeksi. "Face Your Fears, Live Your Dreams" |