Voisko joku pistää Eero Raittisen laulaman "Ronski-Antti" piisin sanat? Oli mulla joskus kasetilla,mutta se on hävinnyt aikojen saatossa enkä netistäkään löytänyt. Jotakin pätkiä muistan vanhastaan mutta olis hauska saada kokonaan, niin vois lauleskella rämpyttelyn ohessa :-) |
liekö kyseessä "Ronski-Antti aikoo"? Löytyy ainakin veljensä jussin vetämänä spotifystä: spotify:track:3DU4x8LGRGZwlTxMMm2tKM sanat pikaisesti kuunneltuna: ronski-antti aikoo aikoo hyppää paattiin juhlimaan taas oli luokkajuhlat hurjat vaikka yksin oon niin, siellä metsämökin tontun kanssa korkattiin, lähde mukaan valtatielle 66, anna jukeboksin soida mulle kesäduuniblues ronski-antti aikoo aikoo hyppää paattiin juhlimaan taas ei oo kaljan voittanut, monaliisa näin on alla palmupuiden hommani on rock'n'roll mummon mamma liisan koiraa aikoo taluttaa on pojat asialla, päästä pois mä tahtoisin nyt vaan ronski-antti aikoo aikoo hyppää paattiin juhlimaan taas hän kuudentoista on, mä sulta ikävän sain sen vuoksi tahdon saaren, siitä unelmoin mä vain turhaan päivät, turhaan myös yöt kun aika kääntyi rauhaan päin herran huosta kaiken kantaa, estää en voi hallelujaa häntä rakastaa myös banjo-boy ajatusten virran taakse mennään melomaan sillä krotiilirokki panee leevin poistumaan ronski-antti aikoo aikoo hyppää paattiin juhlimaan taas ronski-antti aikoo aikoo hyppää paattiin juhlimaan taas Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
/ Ei ole Ronski-Antti aikoo, vaan pelkkä Ronski-Antti. Suomennos vanhasta St. James Infirmary piisistä. Eka säkeistä alkaa jotenkin näin: "Mä tässä kerran menin vanhaan kantakapakkaan, siellä vanhat veikot joivat ja meno oli ennallaan..." Kiitos kuitenkin vaivannäöstä Edit: Sainkin sanat pikaviestillä:-) |