Jester44 14.10.2023 22:40:12 | |
---|
Oletko havainnut otsikonomaista ilmiötä kohdallasi? Eli, olet ollut kauan jonkun artistin fanittaja mutta ajan kuluessa ne suosikit alkaa rajautua vähemmäksi ja pian onkin enää vain pienehkö osa tuotannosta suosikkilistalla. Itse huomaan tällaista, onko se tylsistymistä samoihin tuttuihin juttuihin vain vain ajan tuomaa "viisautta"? Eli, oletko yksittäisten kappaleiden fani joltain tietyltä artistilta sen sijaan että ennen suunnilleen kaikki oli täyttä timanttia kyseiseltä artistilta? |
Henri Henri Olavi 15.10.2023 11:12:03 | |
---|
Mulla ei ole ollut koskaan sellaista asetusta, että diggailemaltani artistilta olisi kaikki kolahtanut. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Epämuusikko 15.10.2023 11:12:19 | |
---|
Ainakin tämänhetkinen musiikinjulkaisukulttuuri haluaa suosia jälkimmäistä, ja itse taas moista tendenssiä vastustan verissäpäin. Vaikken minkään yhtyeen koko tuotantoa tasa-arvoisesti fanita. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Vessajono 15.10.2023 11:17:54 | |
---|
Oon havainnu lähinnä sen, että ei oikeastaan jaksa fanittaa enää mitään ku kaikki musiikki on kuitenkin aivan perseestä. Once is a mistake, twice is a jazz |
Nuages 15.10.2023 12:53:50 | |
---|
Vessajono: Oon havainnu lähinnä sen, että ei oikeastaan jaksa fanittaa enää mitään ku kaikki musiikki on kuitenkin aivan perseestä. Tämä. Kaikki muusikot voisivat suosiolla kävellä järveen. Ei se ole mitään miesten hommaa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Ianuarius 15.10.2023 20:53:03 | |
---|
Pitkän aikaa kuuntelin yksittäisiä spotarista, mutta nyt oon alkanu tehdä enemmän sitä, että laitan bändin kaikki biisit playlistiksi ja kuunteluun ja sit poistelen ne jotka ei kolaha. Your soundcard works perfectly! |
Henri Henri Olavi 15.10.2023 21:01:59 | |
---|
Mä olen edelleen levykokonaisuusmies. Vaikka levyllä olisikin huonoja biisejä, kuuluvat ne siihen kokonaisuuteen, eikä sitä neulaa aleta siirtämään kesken kaiken kuuntelua. Jossain illanistujaisissa voi joskus vähän hullutella ja kuunnella vain yksittäisiä kappaleita, jos on joku sihijuoma tintattu tai höpötubangia hiisattu. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Kefiiri 16.10.2023 07:48:46 (muokattu 16.10.2023 07:49:18) | |
---|
Sama homma. Levykokonaisuutta en tahallani rupea pilkkomaan, vaikka todellisuudessa levy voi olla ihan sattumanvaraisesti koottu ja huonot osuudet saattavat harmittaa artistia itseäänkin. Kyllä levyt kuunnellaan kokonaisuuksina ja tyhmempienkin rallien takaa yritetään hahmottaa mikä on ollut ajatuksena niitä tehtäessä. En ole musiikin asiantuntija. |
velipesonen 16.10.2023 08:35:30 | |
---|
en ole huomannut Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |