Uusimman Helinä Keiju ja merirosvo -elokuvan alussa on Ninni Poijärven & Katja Aakkulan laulama laulu "Valmiina oon" (Who I Am). Tietääkö joku, voiko tämän nuotin jostain saada / ostaa? Olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä nuotinnoksia mistään Helinä Keiju -elokuvien musiikeista. Halua olisi saada niitä käsiin ja keikoille ohjelmistoon. Lyrics: Valmiina oon ja siintävän nään pilvien alla sateenkaaren pään Jos voisin, taivasta suurta kurkottaisin Tahdon nousta pilvihin, jos voisin Mä olen kuin perho onkalossaan Maailman nään, se odottaa mua Valmis kuin ruusu puhkeamaan Vierellein jää, mä tarvitsen sua Kyselen paikkaani, sen löydän sun kanssasi Ei haaveeni tää nyt kuihtua saa Ihana aika vielä koittaa Sieluni silmin nähdä sen saan Alan jälleen uskomaan, jos voisin Mä olen kuin perho onkalossaan Maailman nään, se odottaa mua Kyselen paikkaani, sen löydän sun kanssasi Ei seikkailu kesken jäädä voi Vielä kerran löydän määränpäänkin Kun syömmessä kutsu mulla soi Ja me varmoin askelin Mä olen kuin perho onkalossaan Maailman nään, se odottaa mua Valmis kuin ruusu puhkeamaan Vierellein jää, mä tarvitsen sua Kysellen paikkaani, sen löydän sun kanssasi |