Muusikoiden.net
15.05.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pelottavimmat elokuvat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
overtake
23.04.2005 00:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan vieläkin elävästi sen paniikin ja iljetävyyden tunteen, mitä ns.tekohengitys-kohtaus sai aikaan pienessä nuoressa mielessäni.
 
Hehe. Tuosta kyllä jäi tosiaan aika pahat traumat kun penskana tuli leffa nähtyä.
 
www.stonetabs.tk
Mechanizm
23.04.2005 00:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Session 9 taitaa olla viimeisin leffa joka onnistui pitämään jännityksessä. Yksin yöllä kuulokkeet päässä.
http://www.elitisti.com/review.php?id=10155&page=1
 
Buttfucked in Neverland Ranch #82
toxic
23.04.2005 01:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ollut hämähäkki eikä torakka? Mitä tulee ton Se-leffan loppuun niin ovat varmaan ajatelleet elokuvaa käsikirjoitellessaan että ihan turhaa edes lähteä yrittämään samanlaista lopetusta mitä Kingin kirjassa. Kirjan lopetus on meinaan niin massiivinen.
 
Minkäslainen se kirjan lopetus on?
 
elbowski
23.04.2005 01:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslainen se kirjan lopetus on?
 
Toxic, viittiikkö sä laittaa mulle pikaviestillä sen leffan päätöksen?
 
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
juuso a
24.04.2005 12:01:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäslainen se kirjan lopetus on?
 
Pistin privaa etten spoilaa jonkun lukunautintoa.
 
Elämä on kivaa, jippii!!!
Henni
25.04.2005 01:21:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Belfastin pyöveli (Resurrection Man), joka tuli lauantaina neloselta. Aikas kylmä.
 
-if you wanna do it baby, you can do it right-
Capsu
26.04.2005 08:48:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitkäs on teidän mielestä pelottavimmat/jännittävimmät elokuvat, itse henk koht väitän että ainoastaan eräs b-luokan kauhuelokuva nimeltään kauhukaapin kummitus on oikeasti pelottanut minua ja se oli joskus 7 vuotiaana.
 
Jösses! Ja minä kun luulin olevani AINOA ihminen maan päällä jolle jäi jonkunasteinen trauma/pelko tuosta leffasta :) Pitkän aikaa vihasin vaatekaappeja ja joka ilta oli laitettava vaatekaappien ovet kiinni ennenkuin pystyi edes ajattelemaan nukkumista. Tämä oli tietysti sen jälkeen, kun olin ensin joutunut nukkumaan veljeni kanssa samassa sängyssä kun olin satavarma, että se järkyttävän näkönen möykky tulee mun kaapista ja vie mut yöllä mukanaan. :) Olinkohan jotain 8 tai 9 v, mutta oli kyllä karsea kokemus :D
 
Elämöinti on ihmisen parasta aikaa.
Pande
26.04.2005 10:53:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

'Uinu, uinu lemmikkini' on eniten meikäläiseen vaikutuksen tehnyt kauhuelokuva. Johtuu siitä että se on ensimmäinen varsinainen kauhuelokuva jonka katsoin (jollei tappajahaita lasketa kauhuelokuvaksi - sekin vaikutti mutta ei yhtä paljon). Mikään ei ole pelottanut kovinkaan paljoa sen jälkeen, vaikka joitain pieniä väristyksiä joskus onneksi vielä tulee kunnon kauhuelokuvaa katsellessa.
 
Esim. The Others oli kyllä leffana suht hyvä, mutta ei juurikaan kyllä pelottanut.
 
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Jenka
26.04.2005 11:48:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmisjahti oli aika pelottava. Se tunnelma siinä elokuvassa oli mukaansatempaava.
 
Kuvitelkaa. Iso metsä, ei juuri muita ihmisiä kuin sinä ja ehkä oma porukkasi.. Ja vielä keskellä kirkasta päivää (pelottavimmat asiat ei tapahdu aina yöllä). Metsän oliot olivat sinänsä aika huvittavia ja mukaan oli tietysti tungettu periamerikkalaista flirttiä ja sankaruutta. Oli kuitenkin sentään leikattu pois eräs loppukohtaus! (se olisi ollut vähän liikaa)
 
Mutta kuitenkin oikein hyvä hyytävä kauhuelokuva.
 
Ps. löytyyhän sitä kannibalismia oikeastikin...
 
I forgot to say the world might end today.
Kurpitsa
29.04.2005 13:07:46 (muokattu 29.04.2005 13:08:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime sunnuntaina katsoin elokuvan nimelta The Last Horror Movie. Tutkin melkein kaikki kaapitkin ennen kuin menin nukkumaan... On kai sitä vähän turhan herkkä.
 
"Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme
maelstrom
30.04.2005 02:12:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eraserhead, kun tuli tuossa toisessa topikissa puheeksi niin hypetetään sitä täälläkin.
 
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
jarkkkk
07.05.2005 17:13:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Öö.. minä näin pienenä painajaisia Gremlins 2:sta..
 
samoin!
 
nykyään pelottaa esim. sellaset elokuvat kun blair witch project, the ring ja manaaja josta jäi elinikäiset traumat. se on jotain ihan uskomattoman pelottavaa (lue: parasta).
 
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
MikkoPaskavasara
15.05.2005 02:03:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Ring oli vähällä pistää löysät pöksyihin leffateatterissa. Tälle seuraavalle ihmiset varmaan nauravat, mutta minua ahdisti ihan älyttömästi Dawn of the Dead (siis se remake viime vuodelta). Se loppu on aika mukava kevennys.
 
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Rumpali Rölli
15.05.2005 11:25:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pienenä kyllä pelotti jotkut leffat pahasti, mutta nyt nauran niille karusti
 
Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj "
Vapour
15.05.2005 17:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitkäs on teidän mielestä pelottavimmat/jännittävimmät elokuvat, itse henk koht väitän että ainoastaan eräs b-luokan kauhuelokuva nimeltään kauhukaapin kummitus on oikeasti pelottanut minua ja se oli joskus 7 vuotiaana.
 
Täysin sama kokemus!! Olin myös seitsemän.
 
Elokuvana paras kauhuleffa, mitä olen nähnyt on Manaaja. Siihen on saatu vangittua sellaista Pahuutta, ettei paremmasta (pahemmasta?) väliä.
 
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut
jhoik
16.05.2005 17:56:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmisjahti oli aika pelottava. Se tunnelma siinä elokuvassa oli mukaansatempaava.
 
Kuvitelkaa. Iso metsä, ei juuri muita ihmisiä kuin sinä ja ehkä oma porukkasi.. Ja vielä keskellä kirkasta päivää (pelottavimmat asiat ei tapahdu aina yöllä). Metsän oliot olivat sinänsä aika huvittavia ja mukaan oli tietysti tungettu periamerikkalaista flirttiä ja sankaruutta. Oli kuitenkin sentään leikattu pois eräs loppukohtaus! (se olisi ollut vähän liikaa)
 
Mutta kuitenkin oikein hyvä hyytävä kauhuelokuva.
 
Ps. löytyyhän sitä kannibalismia oikeastikin...

 
Tarkoitatko sitä aika uutta elokuvaa?
 
Vapaata tilaa myytävänä.
Ozz86
29.05.2005 18:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseäni pelotti aika perkeleesti myöskin pienempänä Kurko-Tepon SE sekä Uinu, uinu lemmikkini. Muistan kun kaveri kertoili joskus elokuvasta jossa kaks äijää menee (muistaakseni) lainaamaan munia joltain muijalta, ja sitten ottavat perheen vangeiksi. Sitten jossain vaiheessa mm. perheen äiti saa napattua haulikon ja ampuu toisen äijistä. Toinen äijä sanoo jotain " ei näin", ottaa kaukosäätimen, kelaa taaksepäin ja ottaa haulikon pois muorin ulottuvilta. Nimeä en muista, olisiko jollain tietoa? Kaveri kehui todella ahdistavaksi, suht omituisena tyyppinä tekisi mieli nähdä.
 
O.Z.Z. Opettavaisen Zappamainen Zeppeliinilentäjä http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
Juugeli
29.05.2005 18:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan kun kaveri kertoili joskus elokuvasta jossa kaks äijää menee (muistaakseni) lainaamaan munia joltain muijalta, ja sitten ottavat perheen vangeiksi. Sitten jossain vaiheessa mm. perheen äiti saa napattua haulikon ja ampuu toisen äijistä. Toinen äijä sanoo jotain " ei näin", ottaa kaukosäätimen, kelaa taaksepäin ja ottaa haulikon pois muorin ulottuvilta. Nimeä en muista, olisiko jollain tietoa? Kaveri kehui todella ahdistavaksi, suht omituisena tyyppinä tekisi mieli nähdä.
 
Michael Haneken Funny Games. Ihan ok pätkä, useita vuosia sitten tuon nähny. Pitäis joskus nähdä uudestaan, jos vaikka kolahtais nyt vähän varttuneempana paremmin.
 
http://www.imdb.com/title/tt0119167/
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Chilipippuri
29.05.2005 18:46:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muumipeikko ja pyrstötähti on aiheuttanut elinikäiset traumat.
 
Juhani
29.05.2005 18:48:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki kauhuleffat on yhtä pelottavia.
 
Kyse on vain mielentilasta kun ne näkee.
 
Muistan kun olin pieni ja näin TV:stä leffan jossa joltain äijältä lähtee käsi irti ja se alkaa tappamaan. En voinut nukkua koko yönä vaan tuskissani pelkäsin. Olisikohan King:in tekstiin perustuva leffa?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «