Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Katti
Alue:Livetoiminta
Aihe:Digimikserit ja ulkoisten purkkien korvaus, onnistuuko ?
Aika:10.05.2011 12:34
stnprkl: Eikös se oo shown jatkuvuuden kannalta järkevää et järjestelmä on suljettu ja vaan valmistajan hyväksymät (eli testaamat) lisäosiot saa asennettua. Pysyy järjestelmä vakaampana ja näinollen ei tarvii pelätä et järjestelmä kaatuu jonkun esmes ilmaisplugarissa olevan bugin myötä. Keikkaolosuhteissa kuitenkin shown jatkuvuus on huomattavasti tärkeämpää kuin joku yksittäinen efekti (vaikka olis kuinka makee).
Näin mä tän homman aattelen. Ja aika pitkälle pärjää lähes millä vaan ammattikäyttöön suunnatulla digilaudalla ilman mitään lisäosia/asennuksia.
Esmes mun omat digidesignfailit (eli siis showfileet omille orkestereille) on tehty sen perusplugaripaketin (eli mikä löytyy tehdasasenteisena maailman jokaisesta mallistoin laudasta) pohjalle koska omia plugareita en halua ostaa ja näinollen mun ei tuolla maailmalla tarvii niitä plugereita asennellakkaan.

 
Komppaan täysin. Ja sit ku maailmalla tarjoillaan lankkua, jossa noita plugareita ei oo, niin ei mee homma ihan hakemiseksi.
 
Toisaalta sen harvan kerran kun etupäätä on tullu viime aikoina tehtyä esim juurikin SD9:llä, ni kyllä sillon tiettyjä plugareita tulee käytettyä, ihan vaan senkin takia et ne siellä oli.
 
Mut omissa fileissä (99% monitorikamaa enivei) ei mitn plugareita oo, enkä oo kyllä itseasiassa kaivannutkaan niitä...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=200931