Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Henri Henri Olavi
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Studiotyöskentelyn ja lomailun yhditäminen?
Aika:08.05.2011 11:36
timotahvanainen: Pistänpä tässä nyt sellaisen kyselyn tähän keskustelupalstalle, että onko muusikoilla kiinnostusta yhdistää lomailua ja levyntekoa?
 
Olen nimittäin perustanut bed & breakfast paikan saarenmaalle, viroon ja minun mukanani sinne muutti myös kotistudioksi suunniteltu musiikkistudio, joka on kuitenkin ihan ammattitason vempeleillä varustettu.
 
Siellä on hyvät studio työskentelytilat ja majoitus luonnonkauniilla paikalla merenrannalla, lähellä kuressaarta. Matkat sinne maksaa helsingistä eckeröllä 15e/suunta ja tallinnasta bussilla kuressaareen 12e lauttamatkoineen. Saarenmaa on tietty myöskin tullut tunnetuksi hyvänä lomailupaikkana.
 
Ajatus on siis edelleen kehitysasteella, mutta kaikki olosuhteet on jo olemassa. Nyt vaan kyselen, että olisiko tällaiselle palvelulle tarvetta?
 
Timo

 
En tiedä tarpeesta mutta ainakin minulle, jolle työ, harrastus, lomailu on yleensä samaa asiaa ja samanaikaista, tuo kuulostaa tosi hyvältä. Ensin vietettäisiin vaikkapa viikko bändin kanssa polkupyöräilemässä Virossa ja seuraava viikko äänitettäisiin Saarenmaan bed & breakfast-paikassa. Sounds good to me!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=200883