Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sbuge
Alue:Etno, proge, latin
Aihe:Gentle Giant
Aika:30.03.2004 10:03
gg:ssä on sellainen piirre ettei ekasta kuudesta levystä osaa sanoa että mikä on paras levy niitä vaan tulee aina kuunneltua kaikkia yhtä mukavasti. Mutta ehkä minulle useimmiten maistuu aquaring, 3friends tai power

todella vaikeata valita suosikkia (joka kyllä kieltämättä kertoo bändin neroudesta ja siitä että musiikki on kehittynyt levyjen välissä). muuten kriitikot/britit yleensä ei hirmusesti arvostanut bändiä ???? joten ulkomailla oli gg:n markkinat ja pääasiallinen yleisö.

Joo Shulmanin basso kuviot on kyllä aivan nannoja, niistä löytyy melodiaa ja rytmiä!!! ainoa asia mikä minua harmittaa vaan että kaveri käytti liikaa plektraa :(

onko täällä joku toinen nähnyt sitä live videota. Itselläni se on todella kuppasena versiona, mistä ei aina saa selvää, saundit on siinä ihan ok.. mutta se on ollut minulle ainoa mahdollisuus nähdä pändi livenä ja täytyy sanoa että pojat on kyllä osannut livepuolen paremmin kuin hyvin..ilmestyy kuulemma joskus dvdlle :D:D:D se kyllä kannattaa hommata sillä live setti on mahtava ja soitto maistuu pojille koko keikan ajan.. kuulemma pitivät live-esiintymisistä enemmän kuin studio työskentelystä.
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=56268