Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Unionflag
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Jo kliseeksi muodostunut vahvistimen haku on nyt päällä!
Aika:03.04.2011 18:20   (muokattu 03.04.2011 18:24)
Moro!
 
Tiedän että tälläinen "mikä vahvistin olis mulle sopiva max hinta 1000e" keskustelut tympii syvästi teitä m.nettiläisiä, mutta nyt on pakko hädässä kysyä teiltä kiireesti neuvoa!
 
Keikkaa on siis pukkaamassa hieman isommassa tilassa, joten pakkohan se on sijoittaa viimeisetkin rahat uuteen vahvistimeen. Olen nääs huomannut että ei oikein tuo trankkupeli enää riitä bändiläisten putkimarsuttimien ja englien kanssa :)
 
Kriteereinä olisi siis 50-100 putkiwattia. Musiikkina soitetaan bändin kanssa lähinnä Hard rockia/heavya, linjaa Van halen, Iron Maiden, Deep purple ja sitä rataa. Cleanin sietäisi myös olla suhteellisen hyvä/menettelevä, sillä kotona tulee jammattua kaikennäköistä cleanilla sellaisella mukavalla crunchilla (60 ja 70 lukulaiset rock-veisut esim.). Ja saahan kliinin päällekkin sitten niitä pedaaleita. Vähintäänkin on siis oltava 2 kanavaa.
 
Hyvä heavy-särö tai miksikä sitä kutsutaan on siis plussaksi.
Budjettina toimii 800e-1000e, hätätapauksissa voin siis venyä sinne tuhanteen euroon. Käytetty suosin joten se käy hyvin. Tiedän ettei tämä ole vielä kauhean korkea budjetti vaatimuksilleni mutta koitetaan nyt jotain keksiä!
Ja ainiin, nuppi-kaappi systeemi olisi minulle sopivin, mutta tuo 1000e budjetti on vain nupille, hyvän kaapin osaan luultavasti etsiä itsekkin :)
 
Kiitoksia jo etukäteen!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=199982