Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sepisti
Alue:Bänditoiminta
Aihe:Korvamonitorointi
Aika:03.04.2011 15:08
Timi: Hmm!Minä olen vetänyt mikserin kuulokeliitännästä korvamonitori vahvistimelle piuhat.ja tulee langallisiin luureihin stereona.Vielä olen vain uneksinut langattomista kuulokeista,joten muuta kokemusta tai tietoa ei ole.Luulisin etta nuo Auxsit on monoja?Tuollainen miksutin taitaa olla meilläkin.1 auxsista meillä menee toiselle vahvistimelle.Jonka kautta tulee "Alakappeihin bassot ja rummut,sekä sopivasti kiippari,kitara ja tarvittaessa hiukan lauluakinMutta siihen en osaa lisätä efektejä.Kuten vaikka kaikua?Aux 2 on erillinen Lexicon jojottimelle käyttetty.Sorry!Ei tainnut 2auxia ollutkaan eli mista hemmetistä tota erillistä Lexua ohjaan.Täytyy käydä tallissa hieman katselemassa.Ei silleen ruudun ääressä kaikkea muista,kuin livehommassa käy.

Mitä ihmettä? Meneekö teillä kitaraa ja laulua alapäille? Vähintäänkin omintakeisen kuuloinen ratkaisu.
En myöskään varauksetta suosittelisi korvamonitorointiin mikserin kuulokeliitäntää, koska jos tuolloin haluaa kuunteluunsa esim. lisää kitaraa, sitä tulee lisää myös yleisölle. Olettaen, että tässä tapauksessa myös mennään yhden mikserin taktiikalla.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=199682