Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pekka montin
Alue:Koskettimet
Aihe:Messe
Aika:02.04.2011 22:21
ownar: Epäilenpä et on 3kk kyhänny vastaiskun.
 
Mutta ois kyl ihan jees jos asemassa olis V-piano, AP-synthesis, VP-330 ja vaikka JP8000 engine lisämausteilla.
 
Enpä usko, että rolandi antais kaikki noi samassa. Todennäkösesti tulee taas jotain ei niin siistiä =/. Joku analogi vois olla tosin ihan jees.

 
Mun mielestä Lucina keytar oli Rolandilta periaatteessa askel oikeaan suuntaan tuossa vanhan kierrättämisessä pari vuotta sitten, mutta sitten kun näin soittimen hinnan.....600 euroa uutena!!!! : P Okei, hinta nykyään vissiin jotain 550 euroa, mutta silti.
 
Kun funtsii mitä hyvää saa syntikoiden suhteen tänäpäivänä 550 euroa, niin mulla ei tule heti ekaksi mieleen Roland Lucina. Toiseksi, ne promotoi sitä vekotinta LAPSILLE ja ALOITTELIJOILLE! : P Itse musiikkikaupassa myyneenä tiedän sen että isit ja äidit ei todellakaan satsaa kersan syntikkainnostukseen heti ensi istumalta 500-600 euroa, vaan korkeintaan sen 200 euroa, elleivät ole insinöörejä ja asu hesassa(lompsa kunnossa). Lucina olisi voinut kaupata ammattilaisillekin jos sen suhteen olisi tehty huolitellumpaa työtä. Lucina on mielestäni ihan kelpo keytar mutta on kaksi syytä miksi en sitä osta A) Ylihintaa B) Jälleen myyntiarvo pieni tulevien vuosien aikana. Eli Roland töppäsi kohderyhmässä, hinnassa ja soittimen suunnittelussa, joka jäi puolitiehen mielestäni.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=199949