Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Uljas
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:H&K Switchblade 100
Aika:23.03.2011 23:33
Olen pitkän pähkäilyn jälkeen taipumassa ostamaan H&K:n Switchbladen 100W:n nupin. Siitä löytyy myös kalliimpi TSC -malli, mutta jos nyt oikein ymmärsin niin tuo ominaisuus palvelee lähinnä keikkakäytössä. Siis saundipuolella näissä ei kai eroa ole, pitääkö paikkansa. Onko jollain kokemusta siitä kuinka hyvä saundi tästä lähtee kerrostalovoluumilla? Tässähän ei mitään tehonsäätönappulaa sinänsä taida olla.
 
Vertailussa mulla on myös pitkään olleet Bugeran mallit 333XL ja 6262, mutta valinta kallistunee H&K:n suuntaan mm. noiden Switchbladen tallennusominaisuuksien puolesta, ja taitaa se äänimaisemaltaan muutenkin olla hieman vaihtelevampi. Itse soittelen lähinnä raskaampaa rokkia ja metallia, joten kaikki nuo varmaan lähtökohtaisesti siihen pätisi. Kokeilemaan tuskin pääsen missään, mutta kertokaahan vielä mielipiteitä noiden välillä.
 
Jos tuon H&K:n valitsen, niin millainen kaappi siihen kannattais ostaa? Kuinka paljon sillä on soundiin merkitystä? Thomanilla myydään edullista yhdistelmää jossa on kaappina Harley Benton G412A. Onkohan tuo hyvä kombinaatio, vai kannattaako ostaa joku H&K:n oma kaappi (ja maksaa siitä siis 6-700 euroa enemmän)?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=199686