Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tietynlainen
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 54 - äänestys
Aika:21.03.2011 18:10
pahaeno: Mitäs tästä sanoisi. Ihan hyvä veto. C-osassa ei niin perusmeininki, josta oikeastaan tykkäsin. +
 
omarklah: Kiva intro ja ihan hyvää soittoa. B-osan korkeammat äänet eivät sopineet mielestäni yhtä hyvin alakerran kadotessa.
 
vt_17: B-osan nuottivalinnat paikoin hieman outoja ja C-osa ei jotenkin sovi kokonaisuuteen, mutta A-osassa ihan hyvää ideaa. Pientä taimiongelmaa olin myös kuulevinani.
 
J.Hollström: Ihan hyvää soittoa, mutta fillailu meni vähän överiksi. Soundi tuntui vähän kolkolta, mutta nämähän ovat mielipideasioita...
 
poppamies: Ei ole noloa yrittää uudestaan jos ei ekalla lähde niin kuin pitäisi.
 
Modulaatio: Tästä mä tykkäsin, vaikka A-osa on ehkä hieman erilainen verrattuna muuhun biisiin. C-osan lopussa pientä kompastelua taimissa. ++
 
2541: Jykevä soundi ja kelpo soittoa hieman erilaisesta näkökulmasta. Alusta en tosin tykännyt. ++
 
pkuukas: Samaa rytmiä tungettu joka osaan. Melodisesti on hieman puuduttava myös.
 
maokkonen: Hieman epävarman ja sekavan kuuloinen läpi kappaleen. Taustallekin on nyt käynyt jotain.
 
BigPapa: Ei jotenkin iskenyt tuo A-osa. B-osastakin olisi kenties voinut jättää ne iskut väliin.
 
Rock-Ola: Olisi ehkä saanut olla jotenkin päättäväisemmän kuuloista soittoa ennen kaseja. Sen jälkeen ihan hyvää soittoa. +
 
Esa H: Hieman turhan muhjunen soundi. Tiedä johtuuko siitä, mutta hieman lattea fiilis jää.
 
arilö: Ihan kivaa soittoa, vaikkei C-osaa lukuun ottamatta taustaa tarpeeksi kunniotakaan. +
 
Jussi70: Aika peruskauraa, hivenen häiritsi kun viimein A-osa oli erilainen kuin muut. Mutta ihan hyvä kuitenkin.
 
mahi: Tausta turhan hiljasella, eikä bassosoundikaan oikein toiminut. Tollaseen kamaan ei flätit ole välttämättä parhaat. Soittoakin olisi voinut vähän hioa, ei kuulostanut niin luontaiselta.
 
sn: Soundi ei ollut slappiin paras mahdollinen ja muutenkin joku vähän funkimpi juttu voisi toimia tuolla tavalla paremmin.
 
seak: Varma perusveto. +
 
mtnen: Tässäkin hyvää soittoa. Soundista sen verran että särön olisit voinut jättää pois. Tosin minä pidän säröstä vain hyvin harvoin. +
 
jaakonam: Tämäkin olisi voinut olla ihan hyvä, kun olisi vähän hionut taimia ja paikoin dynamiikkaa. Vähän vilahtaa kummia ääniä joukkoon myös.
 
hollstro: Hieman erilainen veto, vaikkei ihan sopinut minun mielestä taustaan. Enkä ihan tajua alun poissaolon hienoutta.
 
Teijo K.: Yksinkertaisempi veto, ei tule muuta sanottavaa mieleen, kuin että B- ja C-osat tuntuivat lähtevän suhteettoman kovaa.
 
sunder: Hyvää soittoa, mutta toisesta ja kolmannesta A-osasta en vain yksinkertaisesti pitänyt. Tuollainen korkealle nouseva likki ei toimi minusta noin paljon toistettuna. Mutta kaikki ei voi pitää kaikesta...
 
Johannes_t: Ihan hyviä ideoita ja soittoa, vaikka välillä tuntuu tulevan vähän liikaa tavaraa. B-osan lopussa pientä kompastelua. Soundi oli vähän kolkko...
 
aho: Välillä vähän outoja ratkaisuja, mutta varsinkin B- ja C-osassa ihan hyviä ideoita.
 
sirdickyj: Ensimmäiset A-osat ja muu biisi eivät oikein sopineet yhteen. Mun puolesta olis voinu jatkua loppuun saakka vähän funkimpaa linjaa. Tyylinmukaisuus on sitten tietty eri juttu.
 
absqua: Vähän munaton soundi. Tollanen särö ei tue yhtä hyvin rytmiäkään, mutta sinänsä kelpo linja jos ei huolittelua kaipaa.
 
1p Pahaeno
2p Modulaatio
2p 2541
1p Rock-Ola
1p Arilö
1p Seak
1p Mtnen
 
Nyt tuli vain yhdeksän pistettä, mutta ei se kai niin tarkkaa ole.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=199395