Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Jerry_Jones
Alue:Kilpailut
Aihe:Divaritason roots-skaba 21 äänestys
Aika:20.03.2011 10:25
Mulla on jäänyt äänestykset viime aikoina viimetinkaan ja viimeksi en ehtinyt siihenkään. Nyt päätin ehtiä.
 
tjj2000: sujuvaa soittoa, vaikkei sydäntäsärkevästi mollissa mennäkään. Soundi alkuun häiritsi, mutta lopuksi alkoikin kuulostaa hyvältä.
Grugi: Hyvin kulkee. Taiteilua tehokkaan toiston ja lievän kulmikkuuden välimaastossa, mutta hyvällä puolella pysyen.
tahtah: maestro itse näyttää, miten tosi osaaja vetää. Kuulee, että ollaan perusmukavuusalueella.
tono: jännä soundi, tuli alussa jostain syystä sello (!) mieleen. Intensiivinen ja monipuolinen veto, jossa paikoin huippulickejä. Minkä tonon vedot joskus taimissa tms. menettää niin hauskuudessa ne korvaa monin verroin.
teppi: Ehtaa bluesia tämäkin. Lievästi varovaisen oloista, mutta toisaalta sekin on tehokeino.
t-tyrjä: Slaidittakin bluus kulkee mainiosti. Hyviä pitkiä ääniä.
Illu: wahilla höystetty perusvarma veto.
arkkikansleri: huippuveto huippusoundilla. Tyyliä, taitoa ja tunnetta. Tämän skaban kaikista hyvistä ja monista huippuvedoista paras.
mopar: sujuvaa tyylikästä soittoa, jossa hienoja ääniä perusboxin viereltäkin.
Korggari: Huippusoittoa hyvällä tatsilla, mutta vähän yli-intensiivinen tai siis mun korvaan hermostuneen oloinen. Vai vedetäänkö tahallaan överiksi?
jhh: soundi vähän ohut tai tylsä, mutta äänet joita otelaudalta poimitaan ovat mainioita.
qtm: Tehokkaita pitkiä ääniä. Hieman varovaista, mutta perushyvää bluesia.
e.c: Piristävän poikkeavasti mennään cleanilla soundilla eli ei ainakaan säröllä peitätä osaamiskatveita. Ei paha. Vaan hyvä. Vibraa ja bendejä lisää, niin tästä tulee loistavaa.
blues guitar: Tästä kuulee, että bluesia on soitettu ja kauan. Homma osataan.
p3na: Omaperäisesti ja ärhäkkäästi aloitetaan ja valitulla linjalla pysytään loppuun saakka.
 
Pisteytyksessä on sellainen ristiriita, että vaikka on enemmän pojoja jaossa kuin yleensä, niin sitä useampi pisteen ansaitseva jää sitä ilman. Näin tällä kertaa:
 
1 p. Grugi
1 p. tahtah
1 p. tono
1 p. teppi
1 p. arkkikansleri
1 p. mopar
1 p. jhh
1 p. blues guitar
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=199575