Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sirdickyj
Alue:Kilpailut
Aihe:Linjaskaba 53 äänestys
Aika:20.02.2011 10:04
Poppis; ei lähde, nytkään. Mikä siinä on, että ei voi miettiä? Tossakin olis hyviä ideoita ja kivaa soittoakin, mutta jää kyllä erittäin hapokkaaksi.

Rock-Ola; Laiha-Jussi laittaa menemään, hintelänä poikana on helppoa. Soundaa hyvälle ja rullaa, villakoiran ydin jää kuitenkin saavuttamatta, ja ulkokohtaisen kuuloiseksi jää lopputulos. Ei ihme, tää on hankala vetää. Soitto ja soundi toimivia.

Texas Ranger; erilainen lähtö heti, sehän antaa jo odottaa asioita. Jaha, tämmönen soitto. Tää tekee kyllä tästä taustasta erilaisen kuuloisen, mikä, todellakin, on aina plussaa jos ei mene ihan hapoille. Tyylihommaa. Ei kuitenkaan ihan hiottu timantti. Mutta jostain syystä joku värähti, soiton ja soundin raakuudesta huolimatta. Emmätiä, jonkun kunniamaininnan vois tälle laittaa, jos ei muuta. Katotaan.

Mtnen; suorasti muristen lähtee. Musta toi kasin soittaminen tohon ekaan osaan ei ole Se Juttu, mut se vaan mun mielestä. Jälkimmäiseen osaan kylläkin. Tää menee osastolle ihan kiva, kun ei lopullista ideaa ja soittoa ole hiottu taustaan sopivaksi, taas kerran Mun Mielestä.

Johannes T; basso aika hiljasella, mutta kylläpä vaan se sopiikin tähän. Tää on tähän mennessä lähinnä sitä, mitä tää vois olla oikeesti. Jotain hevosteluakin tuolla. Mutta piste. Ehdottomasti. +

Omar; oletan että toi idea on se, minkälaisena sen kuulen, tossa alussa. Aika hyvä. Melko sulava eikä töki juurikaan. Loppu hiukan pykäsee, mutta piste tälle. +

Sunder; aika kirpee, tai suorastaan rusehtava soundi. Jää mulle hiukan etäiseksi tämä nyt kyllä. Ei oikein osaa sanoa mitään.

Juki; vetää niin paljon ku lähtee. Hyvin lähtee, eihän siinä. Pistehän siitä sit. Turha mussuttaa kuitenkaan enää mistään Yngwiestä, tätähän sekin tekee. Paremmin vaan. +

Pilu-Marku; no onhan tää sit oikee rivi ja toimiva. +

Maokkone; taas tämmönen mistä on vaikee sanoa mitään. Äh, ehkä hankalin kisa ikinä arvostella. Damn. Ei mikään häirinny muttei väräyttänytkään. Ei kuitenkaan eheä bassolinja, eikä toisaalta Jukimaista loistoa.

Esa H; mulle jää semmonen soittelun maku tästä. Siis semmonen ettei mitn ihmeitä.

Jussi 70; jostain syystä mun kuuntelu ei kunnolla kerro mulkle et mitän tässä soitetaan. Ei hajuakaan. Alku ja loppu, joissa erottuu kunnolla, ovat maittavia.

Hannu H; tässäkään ei basso ole kauheen pinnassa, mutta kuplii pinnan alla kuljeskellen. Välijutut päälle liimatun olisia, mutteivät torpedoi pääasiaa. Hyvä. +

Peittu; tästä jäi samanlainen fiilis kun Esa H:n vedosta, soittelua. Ymmärrettävää, tähän oli hankala keksiä punaista lankaa, ja silti hyvä että saatiin näinkin monta osallistujaa.

Tietynlainen; heti Van Halen-henkeä ennen ensimmäistäkään soitettua ääntä. Jaa, sit vähän erikoisempaa toimintaa. Ei kaikilta olsin jatkoon.

Aho; melko tiheetä tuotosta. Mikäs. Hankalin osuus, eli alku, tässä(kin) on se mihin ei istuvaa komppia ole keksitty. Hyvä soundi.

Absqua; ei tähänkään oltu saatu syvempää tarkoitusta, ja niinhän tossa lukikin kai ettei ole mietitty yhtään. Perusvarmuudellakin toki pärjää tähän asti.

Johannes 2
Omar 1
Hollstro 1
Juki 1
Hannu H 1
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=198283