Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Twinkle
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Sarjanumeroista sananen
Aika:15.02.2011 12:54   (muokattu 15.02.2011 12:55)
Jucciz: Tä?
 
Todennäköisyys on aika pieni jos haluaa saada soittimensa takaisin siihen vedoten, että siinä on naarmut tietyissa paikoissa ja tai puun syyt niin tai näin. Harvassa tapauksessa, niillä on mitään todistusarvoa ellei laite ole todella harvinainen tai ainoa laatuaan. Viralliset reitit vaatii kuitenkin sarjanumeron ja mielellään vielä dokumentin siitä, että tuote on todella jotakin reittiä päätynyt käpäliin.
 
Siksi minä pyrinkin ottamaan sarjanumeron ylös ja tekemään soittimista kauppakirjan, niin on ainakin joku todiste siitä, että minulla on ollut kyseinen roju ostettuna. Se on hyvä olemassa jo senkin takia, että niitä vaanii muutkin jutut kuin varkaat, esim. luonnonvoimat. Itse ainakin kerään tiedot omistuksistani sen takia, vakuutusyhtiöt uskoo ongelmien tullessa laitteen omistamisen enkä sen takia, että varkauden sattuessa saisin sen esineen jossakin vaiheessa takaisin.
 
Mut toki, jokainen kuvatkoon soittimensa niin tarkoin kuin haluaa ja ainahan se on kotiinpäin, mutta itse suosittelen painottamaan nimenomaan siihen sarjanumeroon. Todennäköisyys on kuitenkin äärimmäisen pieni sille, että varastettu soitin jossakin vaiheessa löytää kotiinsa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=198542