Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sunder
Alue:Kilpailut
Aihe:Linjaskaba 53 äänestys
Aika:14.02.2011 19:12   (muokattu 16.02.2011 19:30)
Mulla oli vaikeuksia saada monesta selvää, pitänee putsata korvat ja kokeilla seuraavaan skabaan josko luureilla kuulis paremmin.

Poppis: Alussa on jotain bossanovamaista, käsittääkseni. Hapuilua loppupuolella. Ei tavottanu mun aaltopituuksia.

Rock-ola: Reipas meininki alusta asti. Sopivasti kuviota tyylikkäästi vedettynä, time kohillaan. +

Texas Ranger: Alku antaa odottaa jotain erikoisempata ja sitähän löytyy. Erottuvalla soundilla erottuva linja. Pistää hymyilyttään. 0,5

Mtnen: Aika perusturvallinen linja hyvällä otteella ja ovikelloaki soitetaan aina välillä.

sn: Huomio kiinnittyy heti alussa murakkaan soundiin. Hyvällä tatsilla soitettu, mut linjaan olisin kaivannut lisää tunnelmaa.

Johannes: Basso kuuluu aika hiljaa, mut kyllä tästä selvän silti saa. Väliosan melodiat ja ryöpsäytys nannaa. Varmalla otteella vedetty. +

Omarklah: Vaihtobasso saa pienen virneen aikaan. Erottuu joukosta. 0,5

Juki: Löytyy niitä nuotteja mut kaikki on siellä missä kuuluukin (alusta en tosin kauheesti piitannut). +

Hollstro: Basso tulee aika hiljaa. Kuulostaa olevan homma hanskassa, mut ei synnytä riemunkiljahduksia.

maokkonen: Toimivat kuviot asiallisesti soitettuna mut ei räjäytä galakseja.

Esa H: A-osassa mennään semmosilla taajuuksilla, mitä mun kajarit ei kunnolla toista. Ovikelloa täälläkin taidettiin soitella. Loppu mennään alun tyyliä mukaillen.

Jussi70: Tässä oli tunnelma kohillaan, soitto kulukee, mut soundi on muminata niinku monilla muillakin (vika lienee täällä päässä).

Hannu H: Tässä oli yritystä, mut ei saanu housuja kastumaan.

Sirdickyj: Kuviot kohillaan. Soitto on varmaa, mut väliosassa vähän särähti korvaan.

Peittu: Hyvä perusveto, ei suuria tunteita suuntaan tai toiseen.

tietynlainen: Kieli poskessa meininkiä rönsyilevine kuvioineen ja efekteineen. Pisteen arvoisesti. +

Aho: Jämäkkää soittoa. +

Absqua: Alakupuolisko menee jämptisti ja ideaakin on, mut ei erotu tarpeeksi edukseen.

Pisteet:

Rock-ola: 1p
Texas: 0,5p
Johannes: 1p
Omar: 0,5p
Juki: 1p
tietynlainen: 1p
Aho: 1p
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=198283