Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Zeeboo
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 164 äänestys
Aika:23.01.2011 18:00
karik: Hyvä soundi! Alkupuolella jokunen ääni haki vähän maalia, mutta kokonaisuus ihan mainio. Olisi ollut mukava kuulla, mitä seuraavalla kiepillä olisi tapahtunut, lähtö lupasi hyvää...

tjj2000: Lähtö on vähän varovainen... Rouheemmalla otteella olisi tullut näistä tarpeista paaaljon vakuuttavampaa jälkeä: äänet ok, mutta tatsissa saisi olla enemmän "isäntää". Balanssi kuntoon ja rohkeampi ote, niin hyvä tulloo.

teppi: Rytmillisesti hienoo kuultavaa, ja linjat tuntuvat olevan hallussa. Tuo kaiku... vähän makuasioita, mut mulle olisi piisannut pienempikin annos. Hyvä veto.

Imppu: Mageen melodinen meininki! Tästä(kin) olisi ollut mukava kuulla "lämmittelykierroksen" jälkeinen chorus. Kyllä, sikäli kun auhetta tunnen, bluesia on.

Mando: Kulkee! Varma tatsi ja maukkaan kuuloisia linjoja, tais sekaan tippua yksi kantrinkin puolelta... Intron hännässä +5 mainio!

mopar - Hyvä, selkeä puhdas soundi. Kaiku on vähän sillä rajalla, olisko ollut parempi pienemmällä annoksella on sitten makuasia. Ihan tyylikästä soittoa hyvällä tatsilla & timellä.

apenaattori: Tässä on kanssa sellainen verryyttelykierroksen maku, homma tuntuisi lähtevän lentoon siinä vaiheessa kun tausta hiipuu. Hieno roso soundissa ja bendit kuulostaa tosiaan paikoin slidellä vedetyltä. Olis saanut tulla se toinenkin kieppi.

Illu: Varman päälle vedetty, soundin puolesta varsin jees meininki. Vähän napakampaa otetta olisin kaivannut, nyt äänien hännät jäävät vähän epävarman tuntuisiksi paikoin. Tässäkin: seuraavalla kiepillä olisi tuntunut olevan ielenkiintoista kuultavaa.

tono: Harmonian sisällä menee, ja paikoin varsin maukkaasti. Soundi ei ihan mun mieleisin, mutta toimii taustaan ok. Fraaseihin vähän lisää aukkaja rytmiikan puolelle, niin vot!

tah tah: No nyt on autenttinen meininki! Mageet likit laulun seassa, kerralla purkkiin?

BigPapa: Hieno soundi ja fraasit putoo kohdalleen niin jotta! Eipä tuohon sitten ole enää paljoo sanottavaa... Magee veto.
 
WanhaWetäjä: Melkein voisi vetää yhtäläisysmerkit tuohon edelliseen, vaikka herrat ovat sekä soundillisesti, että fraasin rakentelultaan aivan kentän eri laidoilla. Tässä on sellainen larry/robben soundi josta itse tykkään. Hienoo soittoa.

krk: Taas tuli krk:n vedosta petergreeniläinen mielleyhtymä. Mukavan kiireetön meininki tässä vedossa. Soundi kohdallaan ja tyylikkäitä linjoja putoilee. Hyvä veto.
 
Olisi saanut olla muutama ekstrapiste jaettavana, sen verran hyviä vetoja oli skabassa. Mun kuutonen jakaantuu a'1 seuraaville:
 
teppi
Imppu
Mando
BigPapa
WanhaWetäjä
krk
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=197803