Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:saastara
Alue:Livetoiminta
Aihe:Laskutus keikoista
Aika:16.01.2011 14:30   (muokattu 16.01.2011 14:33)
stnprkl: Juu nimenomaan näin, mut lähtökohtasesti tos Lennun kommentis on ainakin mun ajatusmaailman mukaan jotain perustavan laatuisesti väärin niin siihen oli pakko puuttua.
 
Vaikka komppaankin äijjää tässä hommassa, niin on yksi pointti mikö mua ainakin vituttaa ajatuksena huomattavasti noita eläkemeininkejä maksellessa..
 
Riippuu tietysti toki omasta iästä jne hommista, mutta kun nykyisen poliittisen ilmapiirin henki on vähän semmoinen, että kaikkia sosiaalietuuksia, alimman tulotason turvaverkkoja ym yhteiskunnalle "hyödyttömiä" apuja ollaan leikkaamassa ja kiristämässä, eläkeikää ollaan nostamassa jatkuvasti ymv kivaa..
 
Sitten kun yhdistetään tähän globaalin talouden ennusteet ynnä muu lopunajan perseilyshitti, niin sitä voikin sitten ihan vapaasti miettiä kuinka todennäköistä on se, että vajaan puolen vuosisadan (vanhempien kanssa toki vähemmän) päästä on enää pystyssä jotain instituutiota joka haluaa sulle rahaa antaa kun oon joskus ollut tosi kova painaan duunia..
 
Tokihan tämä nyt menee vähän foliohattuosastolle, mutta kyllä mä tuommoisia hommia aina synkkinä hetkinä kelailen.
 
Itse aiheeseen mulla ei ole mitään sen kummempaa lisättävää..
 
Kannattaa oikeasti tarkkailla ja vertailla jonkin verran noita laskutusfirmojen hintatasoja.. Etenkin jos laskutettavat summat liikkuvat lähempänä tuhatta kuin nollaa, rupeaa ne muutamien prosenttien erot + erilliset maksut tekemään jo aika isoja eroja siihen käteen jäävään rahaan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=197486