Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:apenaattori
Alue:Kilpailut
Aihe:Sooloskaba 217 ÄÄNESTYS
Aika:12.01.2011 22:36
Tällä kertaa kommentit mukaan. Mikäli olin jotain häikkää/parannettavaa kuulevinani, niin myös kirjotin sen. Osa kritiikistä saattaa tuntua ihan tuulesta temmatulta, mutta näin minä nämä soolot kuulin. Taso oli niin kova että täytyi kuunnella ekstrakriittisellä korvalla.
 
MaQ: Hyvää perustunnelmointia, saundiin olisi omasta mielestäni voinut laittaa hieman lisää kaikua. Soittoon olisin kaivannut selkeämpiä ja voimakkaampia melodioita.
 
Jucciz: Kauniita melodioita hienolla saundilla.
 
tono: Varsinkin alussa hyvää tunnelmointia, kitaran intonaatio taitaa olla hieman pielessä. Bendit vähän sinnepäin aina välillä.
 
Korggari: Saundi on makuuni vähän kuivahko. Soitto on sinänsä ihan mukavaa, ehkä vähän töksähtelevää eikä eheitä melodioita oikein löydy. Vähän sellaista skaalasahauksen makua välillä.
 
teppi: Tätäkin olisin kaiuttanut vähän reilummalla kädellä. Kitara on turhan pinnassa, mutta soitto itsessään on oikein hallittua ja nättiä blues -tyylittelyä.
 
WanhaWetäjä: Tykkäsin saundista. Oikein hieno hissimusasoolo.
 
Unbrain: Tonea on ruuvattu alaspäin, oikea ratkaisu! Hyvällä tatsilla osaavaa soittoa, lickien rytmitys ei aina tuntunut seuraavan taustan kulkua (vaikka taimissa toki pysyttiin todella tarkasti).
 
Anselmi83: Rockimpi saundi toimii hyvin ja soitto on hyvää, välillä jotain pikkuhäikkää (vähän epävireistä vibraa yms.) olin kuulevinani, saatoin kyllä vaan kuvitellakin.
 
2p Jucciz
2p WanhaWetäjä
1p Unbrain
1p teppi
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=197463