Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:latuska90
Alue:Kilpailut
Aihe:Komppiskaba1 äänestys
Aika:06.01.2011 22:09   (muokattu 06.01.2011 22:11)
blaekie:
Hyvin lähtee ja sopivan tummalla soundilla. Jahas ja rumpujen tullessa mukaan lisätään toinen kitararaita kaveriksi. Jees.
 
Juzpe:
Tää vasemmalle puolelle panoroitu soundi ei nyt ole ihan mun makuuni ja riffittelykään ei oikein nappaa. Jotenkin epätasapainoinen äänikuva, kun "vasen skitta" puskee korvaan.
 
velsa:
Hyvä soundi, ja sopivasti juuri alapäätä poistettu ettei pyörittäisi basson taajuuksien alueella. Ilmeisesti kaksi eri puolille hieman erilaista riffiä soittavaa kitaraa on tähän taustaan optimaalisin juttu. Hyvin ideoitua riffittelyä. ++
 
Jucciz:
Ok:n kuuloista, mutta jotenkin taustaan jää jokin kolo täyttämättä... jahas, "oikeanpuoleinenan" kitara sitä välillä täydentää.
 
BigPapa:
Raa'an alkukantaisen mehevää riffin pyörittelyä. Mainion kuuloista. Sulautuu taustaan kivasti. +
 
hevikukko:
Alku ainakin vaikuttaa sellaiselta, että ei lähde. No joo, tämän tyylinen riffittely ei ole ihan mun makuuni. Liian hevi.
 
J.Hollström:
Täähän lähtee maukkaasti ryömimään etiäppäin. Hienoa tulkintaa. G- ja A- soinnut soitettu oikein hienon kuuloisesti. Tasapainoinen kokonaisuus. +++
 
Krice:
Ei, ei nappaa. Aivan liian hevi.
 
krk:
Ohoh, alku vaikuttaa lupaavalta. Makoisan funkahtavaa tulkintaa. Jees. +
 
tono:
Tässäkään soundit eivät ole ihan kohdallaan, mutta soitto toimii perusjees-tyyliin. Sulla tuntuu olevan tää komppaaminen paremmin hallussa...
 
Johann Onn:
Synkempää arpeggiota, jotenkin tykkään tällaisista. Kai se johtuu, että kaikkien aikojen ensimmäinen vaikutteeni oli/on japanilainen pelimuusikko-kitaristi Akira Yamaoka.
 
WanhaWetäjä:
Nerokkaita sointuja valittu ja soitto on rytmisesti ihan mielenkiintoista. Ok komppaus.
 
Ekespylly:
Jaahas, ensimmäinen joka ei johdatellut riffiään itse taustaan. Mutta ei se haittaa. Balanssit ei ehkä ihan kohdillaan. Loppupuolella komppikitara... katosi?
 
Zeeboo:
Onpas... täyteläistä. Rauhallista hienoa soittoa, mutta ei oikein taustaan uppoavaa. Kait se tämä funk on se juttu tähän taustaan... tässäkin kuullaan tätä melankolista arpeggiota, joka on minun mieleen.
 
dieter:
No nyt löytyi se oikea fiilinki. Puhtaan kliini vasemmalla ja funkisti naukuva oikealla. Sopii kuin nappi otsaan. +
 
Pisteet:
 
2p - velsa
1p - BigPapa
3p - J.Hollström
1p - krk
1p - dieter
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=197154