Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Zeeboo
Alue:Kilpailut
Aihe:Komppiskaba1 äänestys
Aika:04.01.2011 20:32   (muokattu 04.01.2011 20:41)
blaekie: Tykkäsin tämän letkeestä lähestymistavasta. Livemeininkiä.
Juzpe: Paksulti on tavaraa. Voi olla ihan mun korvassa, mutta ihan kuin sointuriffi (oikea kanava) kiilaisi välillä? (joo, paraskin arvostelemaan ;) ...) Rouhee ja tyylitajuinen veto kuitessii.
Velsa: Time on sit niinku just. Olis melkein odottanut, että tuota G - A kohtaa olisi alleviivattu, mutta tämä toimi näin. Kova veto.
Jucciz: Rohkeita sointuhommia. Loppuun asti funtsatun tuntuinen juttu, hvyä välikkeen käsittely.
BP: 7#9?. No brkl, jos kerran vörkkii, niin mikspä ei. Rouheeta meininkiä
Hevikukko: Mun kuuntelussa toinen kitara jäi pahasti alle. Hyvän kuuloisia juttuja, olis voinut olla enemmän pinnassa. Aika... runsas soundi, mutta kyl tää toimii.
Latuska: Hyvä riffi, olisko ollut joku sointuhomma paikallaan tilkkeeksi toisessa kitarassa?
J.Hollström: Ihan letkeet vatkaukset. Hyvin natsaa iskut bassolinjan kanssa kohdilleen (yllätys...)
Krice: Tämä toimii ihan täyttä päätä. Tokalle chorukselle tosin olisin kaivannut... jotain. Mut tykkäsin.
krk: Hyvä koukku toisen kitaran riffissä! Toimii.
tono: Mulla tulee tästä mieleen joku Static-X tyylinen industrial metal meiniki. Täähän toimii.
Johann Onn: Hieno veto! Soundit, soinnut, kontrastit. Mun ehdoton suosikki.
WW: Hyvin putoo soinnut kohdilleen. Aggressiivinen soundi ja vähän päällekäyvä meininki kaikkiaan. Istuu biisiin.
Ekespylly: Paksulla soundilla menee. Mutta hei: minne hävisi kitara 1:22 jälkeen? Tykkäsin siihen asti mitä kuulin
Dieter: Tämä on mainio! Letkee takakeno ja (auto?)wahi, jesh!
 
Jotkut vedot olisi olleet useammankin pinnan väärtejä, mutta levitetään tätä onnea niin lavealti kuin mahdollista, joten seuraaville bojot a' 1
blaekie
Velsa
Jucciz
BP
J.Hollström
Johann Onn
WW
Dieter
 
Jokainen veto skabassa on takuulla pinnan tai parinkin arvoinen, mutta jakoon piisas vain nämä. Sillä hikulla oli Krk, Krice, Tono
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=197154