Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Jorte Kariko
Alue:Keskustelua raskaammasta musiikista
Aihe:Old Man's Child
Aika:24.12.2010 23:51
AngieRainbow: Vielä sen verran, että kun tosiaan itse tunnen vetoa noihin vanhempiin levyihin enemmän. Mistäköhän lie johtuu? Onko tämmöistä kellään?
 
Mää sun vetoas musiikkiin lähde analysoimaan =)
 
Mulla on itellä kaikki Old Mans Childin lätyt ja parhaimmat Old Mans Childin lätyt on ehrottomasti Pagan prosperity ja Ill Natured Spiritual Invasion... ne on tosi kovaa kamaa ainakin meikäläisen mielestä.
 
Revelation 666:lla on ajoittain hetkensä. In defiance of olemassaolo on myös hetkensä... nää mitään sano, enkä sen koommin lähde nuita albumeita analysoimaan.
 
Vermin ja Slaves of the world on myös tuolla hyllyssä, mutta enpä ole pahemmin kuunnellut... täytyy siis ottaa kuunteluun (tarkempaan siis).
 
Pagan prosperityllä ja tuolla ill natured spiritual... niissä on omaan korvaani paljon hyviä juttuja, mutta nää uudemmat tuntuvat jotenkin semmoisilta hätäseen vedetyiltä... että kuhan nyt jotain narulle saadaan... tämmöinen kuva mulle on tullut.... mutta täytyy kuunnella enemmän noita uudempia ja katsoa sitten sitä lopullista mielipidettä... mutta ei ne uudet ainakaan alkupään tuotannon kanssa pääse edes samalle viivalle kilpailemaan... omasta mielestä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=196830