Muusikoiden.net - Keskustelu | |
Kirjoittaja: | pietari-poika |
Alue: | Kitarat: soittaminen |
Aihe: | Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin" |
Aika: | 13.12.2010 19:40 |
Don Huonot - Autiolla Saarella Itse olen tämän verran saanut etsittyä, mutten ole varma kaikista. Eli jos joku viitsisi tarkistaa nuo yritykseni. Ainakin joistain olen kuulevinani ettei sointu ole sama kuin äänitteellä, mutten keksi parempaakaan. Intro: Em - H/D# - G/D - H/D# Em Uidaan kauas Hm Sinne, missä aallot vaikenevat Em Uidaan kauas Hm A/C# Sinne, missä kaupungin äänet vaimenevat Em - H/D# - G/D - H/D# Em Uidaan kauan Hm Pyörteistä päihtyneinä Em Uidaan kauan Hm A/C# Kohti määränpäätä hitaasti A/C# C Kellutaan ja sukelletaan A/C# H/D# A/C# A Aaltojen sekaan piiloudutaan, piiloudutaan Em G/D A/C# H/D# On hyvä olla Em G/D kanssasi kahden A/C# C autiolla saarella Em G/D A/C# C A/C# On niin hyvä olla H/D# Em Autiolla saarella Maataan kauan Raukeina auringossa Maataan kauan Ajatukset turhat unohdetaan Nukahdetaan ja herätään Kysymättä lupaa keneltäkään, keneltäkään On hyvä olla kanssasi kahden Autiolla saarella On hyvä olla kanssasi kahden On niin hyvä olla Autiolla saarella | |
Copyright ©1999-2023, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=125203 |